MacKenzie

vbimport

Ik ben op zoek naar een nummer van de MacKenzie van een aantal jaren terug. De titel ken ik niet, het klinkt als ‘Aphrodia’. Ik zoek dus de correcte naam van het nummer en een site waar ik het kan downloaden. Bovendien bestaan er nog een paar nummers van de MacKenzie die nauwelijks gekend zijn door het grote publiek. Misschien kennen jullie sites waar ik dergelijke nummers kan vinden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt.

kijk is met napster of winmx mischien kun je daar het nummer vinden

En anders Kazaa of een andere filesharing proggie.

zoek mij op op icq ik heb daar wel vanalles van liggen

zo een paar nummers van the mackenzie
innocense
the rain
all i need
for you
emotions
real emotions
merry christmas
out of control
be my lover
en nu de nieuwe singel walk away

misschien staat ie hier als tussen
'k heb ze wel voor je

kijk eens Grietje
een topic uit het stof vandaan gehaald
hier is alles dus begonnen

zullen we jessy van the mackenzie bedanken :slight_smile:
:smiley: :smiley:

Op het forum van FoK! is er een gedeelte muziek waar ook topics zijn waar je dit soort dingen kan aanvragen!

Succes! :smiley:

Als je er een paar moet hebben :

I am free
The choice
Love
Trance dimanche
Ghost
Feel happy
The Rain
Innocence
You got to get up
The DJ
Falling in love
Without you
Trance waves
Alive
Help me
Faling in love
All I need
Out of control

Zullen er wel een paar nie tussen zitten, maar dit is toch het
leeuwedeel zullen we maar zeggen.

Hmmm anderen begrijpen het niet zo goed hé Carlo. Maar bedankt voor de titels, ik heb er voldoende nu. :smiley:

Ja het is wel eens een bedanking waard hé aan jessy van the mackenzie!!

hey Grietje

tegenwoordig ben ik hier niet meer de vaste stek
maarja ivm the mackenzie…
we bedanken gewoon elkander

want je hebt geen 2 kansen voor je 1ste voorkomen :smiley:

[QUOTE=Grietje;155791]Ik ben op zoek naar een nummer van de MacKenzie van een aantal jaren terug. De titel ken ik niet, het klinkt als ‘Aphrodia’. Ik zoek dus de correcte naam van het nummer en een site waar ik het kan downloaden. Bovendien bestaan er nog een paar nummers van de MacKenzie die nauwelijks gekend zijn door het grote publiek. Misschien kennen jullie sites waar ik dergelijke nummers kan vinden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt.[/QUOTE]

Een van hun en de beste trance nummers ooit. Arpegia ( ook “Without you”) genoemd. Als je het koopt en download, zorg er dan voor dat je de versie van 12 min neemt. :slight_smile:

[QUOTE=Grietje;155791]Ik ben op zoek naar een nummer van de MacKenzie van een aantal jaren terug. De titel ken ik niet, het klinkt als ‘Aphrodia’. Ik zoek dus de correcte naam van het nummer en een site waar ik het kan downloaden. Bovendien bestaan er nog een paar nummers van de MacKenzie die nauwelijks gekend zijn door het grote publiek. Misschien kennen jullie sites waar ik dergelijke nummers kan vinden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt.[/QUOTE$]

Het nummer dat hier word bedoeld is “Arpegia”

dat ook is uitgebracht onder de titel "Without You (Where Is The Sound)"
ben je nog steeds op zoek naar dit nummer, laat dan maar iets.