M-Productions DEAD!

vbimport

De M-Productions Crew, zijn vorige week vrijdag opgepakt.

Ik kreeg een mailtje van de BSA dat ze M-Productions van het illegaal copieeren van cd's beschuldigen.

Via hun email adres hebben ze verschillende klanten het laten weten, dat ook zij controlles kunnen verwachten.

Dus: Let op mannen.

Overigens vond ik ze wel wat amateur-achtig.

Kijk uit voor de BSA.

Goodluck to ya'll.

The Creator

heb ik ff geluk dat ik er geen besteld heb, dan hebben ze jou ook gemaild-?

mij hebben ze niet gemailt?!?!?
heb ik de kans dat ze ook bij mij langs komen?

Ik weet niet wie er wel en niets gemailt is, maar mij tenminste wel.
Het was ook maar een waarschuwing dat je niet meer moet mailen naar hen.

Verder weet ik er ook niets van.

Groeten.

Wat een bullshit zeg, ik geloof hier niks van.
Jij krijgt een email van de BSA en ze zeggen dat M-Productions is opgepakt, hehe gelul man!

Misschien hebben ze er geen zin meer in, en proberen ze via die weg wel een beetje intressant te doen ??

Je weet maar nooit

GrtZZ mrDJ van http://welcome.to/psxhome

BSA = BUSINESS software alliance

Dus voor bedrijven… De BSA komt ZELDEN tot nooit bij prive personen. Ze hebben zelfs geen opsporings bevoegdheid! De ECD daar moet je voor uitkijken (econ contr dienst)
De Buma kan er ook wat van (heeft wel opsporings bevoegdheden)

grtz

The Replicator
liquid-cd.com

Ik dacht van kom laat ik eens wat bestellen bij hun, maar ik wacht al meer dan een week en ik ben dus wel mooi mijn geld kwijt.

ik wacht al twee weeken
ze hadden het zo druk zeiden ze
met hun actie
dit is wel effe shit
daar gaat mijn 85 piek

may the force be with you all

Ik ben kwaad op ze en niet zo weinig ook.
Deze eikels hebben me voor FL. 220,= opgelicht en nu zeggen ze dat ze zijn opgepakt fucking hores.

Ik ben nu bezig om het postbusnr. te achterhalen met een maat van me die werkt bij de PTT en zodra ik het adres heb dan gaat er dus echt van alles gebeuren met fucked up M-PRODUCTIONS.

Even voor de goede orde, ik heb vorige week nog een mail ontvangen van je krijgt je geld zo vlug mogelijk, maar niet dus.

Jongens ik zou maar alvast dekking zoeken.

Peace for all, alleen niet voor M-PRODUCTIONS

Greetz Rolo.
rolo123@hotmail.com

Postbusadres zal wel op een fake/vriend adres staan. Dus daar schiet je misschien niet veel mee op.

Maar ach… ik hoop dat je je geld terug kijgt want geripped worden moet gvd niet kunnen!!

The Replicator
liquid-cd.com