M-more

vbimport

Zijn m-more goeie cdr Om te gebruiken ik zoek namelijk een goed maar niet al te duur merk

:confused:

mja kheb die vroeger ff gebruikt en zijn niet te klagen van quality hoor.die werkten goed voor audio en data
geen probs met die schijfjes alleen ze zijn aan de dure kant ! ik heb men cdz aan 8 cent of soms 6 cent dus …

Tja ik heb zelf ook niet veel te klagen over MMore (niet dat ik er zo kapot van ben) maar ik heb wel al extreem veel klachten erover gehoord (vooral op langere termijn)…

En euh Ken… waar haal je die cd’s? Dat wil ik ook wel :slight_smile:

ik haal men cdrs hier :
http://www.pctec.be

maar omdat ik er nogal veel koop krijg ikw el serieus wat korting :
ge moet bellen voor de prijzen en merken want de site klopt nooit:) normaal heb je ze voor 8 a 9 cent als gewone klant dus nog zeer goedkoop en zeer goeie cdrs voor je geld:D

Platinums zijn wel ok! Heb laatst een hele rits gehaald en gaat prima! (nog niks vernaggeld!)
En ze zijn ook goed over te burnen!!! :wink:

ik had vroeger die Mmores
nou die met blauwe onderkant kon ik met muziek erop
in n ouwe stereo niet eens lezen

heb nog een cdrw van Mmore 1 jaar oud,
na het branden is ie gewoon niet meer te lezen

De cdrs met data erop kan ik nog wel lezen
en die met muziek erop ook nog in de pc, maar nie in de auto

Originally posted by Baggeraar
[B]ik had vroeger die Mmores
nou die met blauwe onderkant kon ik met muziek erop
in n ouwe stereo niet eens lezen

heb nog een cdrw van Mmore 1 jaar oud,
na het branden is ie gewoon niet meer te lezen

De cdrs met data erop kan ik nog wel lezen
en die met muziek erop ook nog in de pc, maar nie in de auto
[/B]

De problemen die jij ervaren hebt met Mmore kunnen heel goed komen doordat het apparaat waar jij de cd’s mee brand gewoon nie goed genoeg is! Wat ik bedoel te zeggen is dat een oudere brander (met verouderde techniek) die dus ook een zwakkere laser heeft zal op 4x nie altijd goed resultaat leveren! fe: Ik ben in het bezit van een ouwe Mitsumi die op 4x audio cd’s nie altijd goed produceerd (merk cdr uitgesloten!) terwijl ik met me nwe Plex1210 audio gewoon op 12x bak met no probs!!! Deze schrijver beschikt dan ook over de nwste techniek en heeft een veel sterkere laser om te branden!
Ik heb verder met Mmore nooit echte problemen gehad! Uiteraard wel af en toe een coaster of buff.underrun ofzo, maar dat kwam vroeger nog weleens voor. Nu met mijn Plex na ong. 400 cd’s nog geen 1, je hoort het goed, nog geen 1 cd verpest door coaster of buff.underrun ofzo!
Ben echt zeer tevreden over deze oven!!!

En dan over het apparaat dat de cd moet lezen; ik heb een stereotoren van Pioneer uit 1992 die het nog steeds perfect doet (dit is dan ook wel het enige app. dat het zolang heeft uitgehouden met mij hoor! :wink: ), alleen kan deze absoluut GEEN gekopieerde cd’s lezen! Met welke fikker of merk cd ik het ook probeer! Dus draai ik die gekopieerde cd’s gewoon af in me PSX!!! (jaja, voor alles is een solution!)
Dus verwacht van een wat oudere cd speler gewoon dat ie het niet doet, dan kan het alleen maar meevallen! :stuck_out_tongue:

:smiley: Grtz Wookie! :smiley:

Ik heb ook slechte ervaringen met MMORE…
2 jaar geleden een doosje gekocht van 10 waarvan er 6 mislukten… Sindsdien niet meer :wink:

Ik Heb Al jaren Nashua CdR’s en dit echt de beste (naast de philips natuurlijk alleen de philips zijn duurder)
ik heb alle merken al uitgeprobeerd, targa,m-more,platinum,arita maar de beste blijven toch gewoon de nashua je kunt ze bij mycom kopen voor F 1.30 dus dat is niet duur ik heb er nog nooit problemen mee gehad

Ik heb een plextor 8x cd brander IDE
Greetingz

Drpeer_holland

ps. NASHUA RULEZ!! BIGTIME

Zelfs Imation is bij de Vobis goedkoper (Eindhoven dan)
10 stuks slimcase 11,95…

maar jaaa…
wie koopt er nu bij Vobis…(of MyCom)

Slimcases suck daar kun je nix mee

Maar verder niet duur

Kheb voor de verandering eens 100 verbatims gekocht werken ook goed! En dat voor 130 piek :slight_smile:

Originally posted by Da_Taxman
Zelfs Imation is bij de Vobis goedkoper (Eindhoven dan)
10 stuks slimcase 11,95…

Jammer alleen dat die alleen maar tot 8x compatible zijn! Heb er wel laatst 1 op 12x gebakken maar toch vind ik het maar riskant! (het staat er nie voor niks op!)

Originally posted by Da_Taxman
maar jaaa…
wie koopt er nu bij Vobis…(of MyCom)

Ja, wie zou daar nou wat gaan kopen! Die gasten daar zijn veelste duur!
En bovendien lullen ze ook heel vaak crap tegen je! Tenminste, bij vestiging Zeist wel! (was daar eens toevallig voor een muismat ofzo; het is nie zo dat dat m’n hangout is!! :stuck_out_tongue: ) Ik weet nie hoe het daar in E’hoven gaat?!

:smiley: Mazzelos! :smiley:

Originally posted by Wookie
bij vestiging Zeist wel! (was daar eens toevallig voor een muismat ofzo; het is nie zo dat dat m’n hangout is!!

Hey dat is vlak bij mij Wookie :wink: Inderdaad in Zeist lopen een stelletje sukkels rond… vooral die lange :wink: Ze hebben er de ballen verstand van als je iets specifieks vraagd en zeggen dan meestal maar “Hebben we niet” of “Dat verkopen wij niet”…

Originally posted by ken08
ik heb men cdz aan 8 cent of soms 6 cent dus …

Is dit nu weer een geval van Belgische spraakverwarring of bedoel je echt 8 CENT??? Dat kan toch niet waar zijn? Het maken van zo’n cd zal toch wel al meer kosten? Zo goedkoop ben ik ze zelfs nog nooit op een beurs tegen gekomen…

Greetz
RobbieS

uitgedrukt in de nederlandse munteenheid
in belgie kosten ze 14 bef

Sorry hoor, maar volgens mij is 14bf toch 80 cent.

Gebruik zelf geen Mmore, veel problemen mee gehad.
Gebruik zelf That’s Right op 12x Werkt Perfect…

:smiley: Lathieza :smiley:

Originally posted by Wookie
Jammer alleen dat die alleen maar tot 8x compatible zijn! Heb er wel laatst 1 op 12x gebakken maar toch vind ik het maar riskant! (het staat er nie voor niks op!)

Het gebeurt vaker dat CD’s gemaakt worden op het moment dat er nog geen 12x branders zijn, maar dat de cd’s toch al wel geschikt zijn voor hogere snelheden. In sommige gevallen wordt alleen het hoesje aangepast. (maar ik denk wel dat ze de garantie geven tot 8 speed en daarboven het niet garanderen maar dat het best goed kan werken)

Voor de doelgroep van Vobis is het een leuke aanbieding, voor de freakers hier die allemaal op 12x of 16x branden is het natuurlijk te weinig :smiley:

En ja, bij Vobis lopen er veel mensen rond die niet alles van computers weten, het hangt echter wel af van de persoon die je treft. TD’ers weten vaak meer van computers dan de verkopers… In Eindhoven is het tenminste een grote winkel waar een scheiding is tussen de TD en verkoop.
Wel grappig dat als je een moeilijke vraag stelt ze je moeilijk aankijken en dan snel naar de TD rennen om daar eens te vragen hoe het zit :smiley:

Aan Da_Taxman’s replys is wel goed te merken dat hij bij Dixons werkt.
Hij weet heel goed het reilen en zeilen in die computerzaken.
Maar het valt ook wel op dat hij de zaak waar hijzelf werkt angstvallig buiten schot houd.
Of zou het bij Dixons er wel professioneler aan toe gaan ??

Mmore cdr’s zuigen echt KEIHARD !!!
En platinums ook al.

beide merken heb ik eens gehad, data is na een jaar niet meer te lezen, merk je pas met inlezen om te copieren, niet met normaal gebruik. En audio??? dat is gewoon niet te doen op die 2 merken…

Koop Philips!!!