M.k.z

vbimport

oke misschien heb je dit bericht al eerder gelezen :

Dit gaat ons allemaal aan :

Volgens het Europees besluit no°01-3479 c van 8 maart 2001 betreffende de mond-en-klauwzeer epidemie in nederland, herinnert Lionel Remy, europees commissaris, er U aan dat alle verplaatsingen van dieren verboden zijn tot en met 27 maart 2001. Wij vragen u dus uw MUIS niet meer te bewegen om de risico op besmetting te verminderen. met vriendelijke groet, Roel Pisters Afdeling voorlichting

LOL :smiley:

Mwah, wilt u dan ook niet de hond meer uitlaten, gelieve de ontlasting in uw eigen woning te behouden…
:smiley:

:cool: Lathieza :cool:

gehehe
De vogels afmaken omdat als ze vliegen dan kunnen ze de ziekte via de lucht verspreiden :wink:

Is een Wookie voor de wet een dier?! Anders moet ik hiero maar achter me pc blijven zitten!! :smiley:

Hahahaha die is ook weer eens LOL

net zoals die andere van de homo’s die was ook dikke LOL

Blijf inderdaad maar lekker zitten Wookie, weet je in iedergeval zeker dat je …

kut nou mag de vriendin van mijn broer niet meer komen . :D:D:D:D

das echt een muts met MKZ en BSE. ze word al een beetje dement…

hahahahaha :):):):):):slight_smile:

HAHA,
en Cartman: lekker legaal vogels schieten! iedereen een bucks! :smiley:

Greetz
Mess

Originally posted by cartman_cdz
gehehe
De vogels afmaken omdat als ze vliegen dan kunnen ze de ziekte via de lucht verspreiden :wink:

Lol :-):-):-):frowning:

Wat dacht je van de vrachtwagens te bestoken met een bazooka, ook deze kunnen de ziekte toch verspreiden??

:cool: Lathieza :cool:

Worden schoon gespoten :smiley: :slight_smile:

ze moeten er wel een vergoeding voor krijgen want zij kunnen er immers niets aan doen. Ze zijn anders geruineerd voor het leven. Of ze moeten een andere veestapel krijgen.

Maar moeten alle mensen dan ook niet worden afgemaakt, zij dragen het ook bij hun :confused:. Bij iemand die ik ken is alles weggehaald, tot en met hond en cavia en al.

Niet zo tof.

Originally posted by eMiNeM
Bij iemand die ik ken is alles weggehaald…

Ook z’n penis enzo?! Jezus man! Ze gaan nu echt wel te ver! :stuck_out_tongue:

Er zijn veel beesten in deze wereld… als ej die allemaal zou moeten afmaken, zijn we zeker wel een paar uur verder…

Valt wel mee hoor tekkie
Zat atoombommen om de wereld ff om te brengen :wink: