Luchtfoto's zoals deze

vbimport

Al lang zoek ik de luchtfoto van Amsterdam... nu heb ik zelf een aantal posters met daarop oost, west, noord, zuid en centrum (waar ik woon) ik heb geprobeerd om de scans tegen elkaar te liggen en dat lukt ook wel, alleen heb ik het gevoel dat het beter kan (de foto's sluiten niet naadloos op elkaar aan)

Nou goed zie zelf maar...

Zijn er mooie luchtfoto's van Amsterdam op internet te vinden?

http://members.ams.chello.nl/l.kattestaart/luchtfoto_amsterdam.jpg

Terraserver heeft ook altijd wel aardige foto’s. Wel zwart-wit en oud , maar best duidelijk.

bedankt voor je reactie en die is idd niet slecht, alleen kan ik me huisje nu helemaal niet meer vinden :slight_smile: in kleur nog wel (ook lastig maar toch gevonden)

grappig hier woon ik :slight_smile:

Lol! Je woont in Artis???

:stuck_out_tongue:

Euh jah , staan maar zo’n 150 gebouwen op de foto :slight_smile:
en dan heb ik nog eens niet de boten geteld (mocht je op een boot wonen).

Je zou natuurlijk deze site ook kunnen proberen , maar dat kost GELD. Let op : deze site probeertje een 0900 dial up account te installeren !

heb je er ook 1 van Haarlem? Ik kan met google nix vinden :frowning:

Oef deze zocht ik dus, maar XP crashed :frowning: (http://www.moving-online.nl/jordaaninfo/links_start.html)

Op de site ‘Atlas Amsterdam’ kan men inzoomen op de kaart van Amsterdam en hier vervolgens een luchtfoto van opvragen. In deze luchtfoto kan men zo ver inzoomen dat men letterlijk in de tuin van de buren kan kijken. De site kan vervolgens aanwijzen welke diensten, instellingen, etc er zich in de buurt bevinden.

Originally posted by Upp3rd0G
[B]Lol! Je woont in Artis???

:stuck_out_tongue: [/B]

haha die zag ik al aankomen :wink:

ik woon er vlakbij… even de straat uitlopen en ik ben er…

hier woon ik dus :

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Euh jah , staan maar zo’n 150 gebouwen op de foto :slight_smile:
en dan heb ik nog eens niet de boten geteld (mocht je op een boot wonen).

Je zou natuurlijk deze site ook kunnen proberen , maar dat kost GELD. Let op : deze site probeertje een 0900 dial up account te installeren ! [/B]

oef bijna toch op JA gedrukt :slight_smile: thanx.