Loudness Maximizer

Bijna iedere audio cd word dit apparaatje gebruikt om de muziek “op te krikken” (kwa volume) nu is hier ook een software matige oplossing voor, heb ik ooit gedownload, alleen was dat een demo versie.

weet iemand waar ik deze kan downen (volledig werkend natuurlijk) en ik zoek ook andere audio direcX plug-ins

alvast bedankt

Hoe bedoel je op te krikken qua volume? Dat je het zeg maar standaard harder hoort dan het eigenlijk is? Ik zou zeggen, zoek eens op www.astalavista.box.sk

het maximalizeerd idd de volume maar tast de origineel niet aan (althans niet hoorbaar) tis voornamelijk bedoeld voor de collectie van de wat oudere cd’s of/en md’s en cassettebandjes.

en astalavista heb ik al eens bezocht, zonder succes.

Wat je nog zou kunnen proberen (ik vraag me af of er een crack is als het daar niet is) om bij kazaa, of directconnect ofzo gewoon te kunnen zoeken. Misschien vind je dan een sowieso gekraakte versie ofzo?

kazaa idd geprobeerd, directconnect nog niet…

enige hulp is welkom voor het zoeken naar dit progie en met directconnect is welkom :stuck_out_tongue:

Link naar de site…

Prog Type: Audio Plugin Set

Mastering Edition contains 6 plug-Ins which have been developed to help you achieve efficient and effective mastering results. Set Includes: Loudness Maximizer - Optimal Loudness without loss of sound quality
Spectralizer - Harmonic generator
FreeFilter - The first linear phase 1/3-Octave Equalizer
ME Compressor - Multiband compressor (up to 5 bands)
ME PhaseScope - Goniometer with integrated Correlation meter
ME SpectroGraph - Real-time sonogram display of spectrum
Plugins work with VST, Wavelab, and DirectX. (retail about $400)

Kijk ook eens bij TC electronics, de makers van de “Finalizer”, dit is een van de toppers als het om digitale eindbewerking gaat…

Handleiding Afmixen door BOB CATS

En er is volgens mij ook een plugin van focusrite (the Red versie), maar 't kan ook zijn dat die voor Protools is…:wink: Is ook leuk van TC (dx/VST)

Originally posted by SoulShower
tis voornamelijk bedoeld voor de collectie van de wat oudere cd’s of/en md’s en cassettebandjes.

Ooh is 't daar voor…! (sorry niet gelijk gelezen)

De dynamiek verhogen van een waveform is meestal aangegeven met de term “Normalize”…

Als je oude platen, Mcc, etc… op wil poetsen (en bakken!) Dan pak je toch “steinberg Clean”. Daar zitte ook al die funkties op…

dat komt al aardig in de buurt ja :slight_smile: alleen doet geen enkele link (waarbij een download word aangeduid) het…

heb jij een link te pakken gekregen? want ik wil die Steinberg Mastering Edition v1.0 Audio Plugin Set wel ffies proberen

Ik mag geen directe link posten (sorry)

Een beetje zelf zoeken kan geen kwaad…:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

ah toe :slight_smile: ff via me pm ? ik zoek namelijk al maanden, no lies.

ah toe :slight_smile: ff via me pm ? ik zoek namelijk al maanden, no lies.

check your Pmail…:wink:

Originally posted by jojk
Hoe bedoel je op te krikken qua volume? Dat je het zeg maar standaard harder hoort dan het eigenlijk is? Ik zou zeggen, zoek eens op www.astalavista.box.sk

Euh ik wil niet veel zeggen hoor, maar astalavista is een site met cracks e.d. maar geen site voor audio apps…

Verder zou ik die link ook wel graag ik me PM willen…

apparaatje ziet er lekker uit BTW :slight_smile:

kan deze : Steinberg Mastering Edition v1.0
Audio Plugin Set echt nergens vinden op die site :frowning:

wel andere plugins die ik al heb :frowning:

Tuurlijk jongen, die heb je allemaal al… Daar geloof ik dus geen fllikker van!!! Er staan 5 Apps op die site die precies doen wat jij nodig hebt. Vandaar je vraag zeker! Je weet niet eens hoe ’ t heet… looser!

een beetje minder ontevreden zou wel gepast zijn…

tjonge jonge, doe eens even normaal zeg, schreef ik dat ik ze allemaal al heb? En je bent onzettend onduidelijk met je PM, want ik zie nergens Steinberg Mastering Edition v1.0 staan, en dat is waar je aan refereerde, namelijk :

Steinberg Mastering Edition v1.0

Prog Type: Audio Plugin Set

Mastering Edition contains 6 plug-Ins which have been developed to help you achieve efficient and effective mastering results. Set Includes: Loudness Maximizer - Optimal Loudness without loss of sound quality
Spectralizer - Harmonic generator
FreeFilter - The first linear phase 1/3-Octave Equalizer
ME Compressor - Multiband compressor (up to 5 bands)
ME PhaseScope - Goniometer with integrated Correlation meter
ME SpectroGraph - Real-time sonogram display of spectrum
Plugins work with VST, Wavelab, and DirectX. (retail about $400)

even voor de duidelijkheid, we hebben het hier dus specifiek over Steinberg Mastering Edition v1.0 want daar reageerde ik op toen jij daarmee kwam, en dus NIET over een “paar programma’s die erop lijken” deze staat er gewoon helemaal niet tussen… snap je wel?

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

Ooh is 't daar voor…! (sorry niet gelijk gelezen)

De dynamiek verhogen van een waveform is meestal aangegeven met de term “Normalize”…

Als je oude platen, Mcc, etc… op wil poetsen (en bakken!) Dan pak je toch “steinberg Clean”. Daar zitte ook al die funkties op…

[/B]

normalize is totaal iets anders, het verhoogt de piek naar 0 db (of anders, wat je zelf kunt instellen) als de rest van de plaat “zacht” klinkt zal alleen de hoogste piek naar 0 db worden versterkt. De Loudness Maximizer werkt heel anders, het versterkt het signaal over het gehele muziek bestand, wat erop neer komt dat het muziekstuk “hard” klink en dan ook nog eens zuiver klinkt, vandaar de regel : “Loudness Maximizer - Optimal Loudness without loss of sound quality”

[B]kan deze : Steinberg Mastering Edition v1.0
Audio Plugin Set echt nergens vinden op die site :frowning:

wel andere plugins die ik al heb :frowning: [/B]

Ik zat verdomme nog te tikken, dat ik die plugin zelf, niet terug kon vinden op de site maar dat ik hem eventueel wel aan je kan mailen (ik heb hem zelf wel gedownload, begrijp je) Maar ik was nog niet klaar op er stond al weer zp’n (:frowning: :frowning: :frowning: ) reactie op the thread… Iedereen heeft alles zelf uit moeten vinden, hier en daar met hulp van anderen. Maar de hulp is zeker niet vanzelfsprekend. Mensen die alleen vragen zijn zuigers en leechers, hoe hard zuig jij eigenlijk?

T’s m’n werk niet op je te helpen, begrijp dat goed!

ik snap niet waarom je zo agressief reageerd hoor, ik vraag het toch allemaal vriendelijk? en als ik het niet kan vinden en ik vraag wederom om hulp, wat is daar mis mee, je reageerd of je reageerd niet, maar om dan ZO te reageren…

ik zou zeggen zoek eens via “seach” en voer me naam maar in, ik probeer net als iedereen hier andere ook te helpen waar mogelijk, daar is dit forum voor.

Je kon dat progie zelf dus ook niet vinden, dus wat heb ik nou eigenlijk verkeerd gezegd, om zo’n reply te krijgen?

[B]normalize is totaal iets anders, het verhoogt de piek naar 0 db (of anders, wat je zelf kunt instellen) als de rest van de plaat “zacht” klinkt zal alleen de hoogste piek naar 0 db worden versterkt. De Loudness Maximizer werkt heel anders, het versterkt het signaal over het gehele muziek bestand, wat erop neer komt dat het muziekstuk “hard” klink en dan ook nog eens zuiver klinkt, vandaar de regel : “Loudness Maximizer - Optimal Loudness without loss of sound quality”

ik snap niet waarom je zo agressief reageerd hoor, ik vraag het toch allemaal vriendelijk?
[/B]

Tuurlijk, Bij programma’s als ProTools of Samplitude, Soundforge (professioneel, dus) kun je bij normalize de dynamiek van mid en laag op tillen naar een hoger volume zonder dat je de pieken over de -0dB heen jaagt, de wave krijgt een maximale uitslag. Net zoals ze bij reclames doen! De Normalize waar jij over spreekt is een speelgoed funktie uit een MP3 ripper!

Het zal wel aan mij liggen dan…

Maareh…, je weet nou de naam van die plugin, zoek maar op google ofz… #Audiowarez #audioapps #radium, heb ik ook vaak gedaan…

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

Tuurlijk, Bij programma’s als ProTools of Samplitude, Soundforge (professioneel, dus) kun je bij normalize de dynamiek van mid en laag op tillen naar een hoger volume zonder dat je de pieken over de -0dB heen jaagt, de wave krijgt een maximale uitslag. Net zoals ze bij reclames doen! De Normalize waar jij over spreekt is een speelgoed funktie uit een MP3 ripper!

Het zal wel aan mij liggen dan…

Maareh…, je weet nou de naam van die plugin, zoek maar op google ofz… #Audiowarez #audioapps #radium, heb ik ook vaak gedaan… [/B]

schijnbaar weet je niet hoe Loudness Maximizer werkt, want dan zal je ook weten dat het heel iets anders is dan wat jij bedoeld met “normalize” Ik zou zeggen, bezoek eens de site van Steinberg…

Ik vind de reactie nog steeds voorbarig, incorrect, grof en stijfkoppig, want je voelt zelf ook wel aan dat je helemaal fout zit, maar goed, laat maar zitten.