Lotto picker

vbimport

bestaat er een of ander programmetje, dat alle mogelijke ocmbinaties weergeeft die mogelijk zijn met 42 cijfers :wink: en waar je er telkens maar 6 getallen kan van kiezen :stuck_out_tongue:

zoja link link link it baby :smiley:

met 42getallen heb je 42! = 1,4050061177528798985431426062445e+51 mogelijkheden

als je darvan maar 6 getallen gebruikt heb je nog 1 kans op 5.245.786

best is dus toch ff een programmatje te nemen, als je je geluk wil tarten :slight_smile:

Het eerste wat google weergaf

Rip²eR

Originally posted by Ripper
[B]met 42getallen heb je 42! = 1,4050061177528798985431426062445e+51 mogelijkheden

als je darvan maar 6 getallen gebruikt heb je nog 1 kans op 5.245.786

best is dus toch ff een programmatje te nemen, als je je geluk wil tarten :slight_smile:

Het eerste wat google weergaf

Rip²eR [/B]

met 42! heb je geen dubbele getallen! kweetnie of ie wil weten met dubbele getallen of zonder. Je kunt dit trouwens uitrekenen met een Grafische rekenmachine (GR) zoals de TI-83 die wij gebruiken bij ons op school. Het is alweer een tijdje geleden maar ik geloof dat je dan een permutatie krijgt met de volgende invoer op de GR: (24 nPr 6)^42. Het kan ook zijn dat het een combinatie was met de notatie (24 nCr 6)^42. Het verschil tussen de twee notaties is dat de een met dubbele cijfers is en de ander zonder.

mzzls

Ja en ik zoek nog een printer die 100% lijkende euro biljetten kan printen. :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
Ja en ik zoek nog een printer die 100% lijkende euro biljetten kan printen. :stuck_out_tongue:

Wat mag ie kosten?

centrale bank in holland :stuck_out_tongue:

Originally posted by Mattel007

centrale bank in holland :stuck_out_tongue:

Die printen ze niet zelf…volgens mij is dat Joh. van Enschede & Zn (die deden tenminste de guldenbiljetten als ik mij goed herinner)

Originally posted by Namoh
[B]

Wat mag ie kosten? [/B]

Roep maar een prijs :wink:

En ben je onder de indruk van mn berekening?

Originally posted by theunbeatable
[B]

En ben je onder de indruk van mn berekening? [/B]

Ik hoop het wel… het is één van de weinig serieuze antwoorden in dit topic :cop:

Hiero , vraag 't scriptje maar.

Originally posted by Da_Taxman

Die printen ze niet zelf…volgens mij is dat Joh. van Enschede & Zn (die deden tenminste de guldenbiljetten als ik mij goed herinner)

klopt hier wordt het geld gedrukt. . . of werd gedrukt, dat weet ik niet. . . ze drukken nog wel geld maar of dit de euro is :confused:

wel japans geld en zo, ze drukken geld voor aardig wat landen. . . . :bigsmile:

see yah . . . :cool:

Zou ergens de data van de lotto te downen zijn en vervogens wat statistieken op los te laten zodat je ut formulier kunt invullen met de meest waarschijnlijke getallen.
Theoretisch zou je dan meer kans moeten hebben op winnende cijfers…