Losse componenten voor modding

Hallo allemaal

Ik heb een vraag met betreking tot losse componenten tbv case-modding.

Ik ben dus op zoek naar oa losse firewire aansluitingen en losse usb aansluitingen (dus waar de stekker in moet). Ik ben al aan het zoeken geslagen op het www maar het enige wat ik kan vinden zijn complete i/o aansluitingen, en daar zit te veel op wat ik niet will hebben.

Ook ben ik op zoek naar een losse “bevel” van een Philips dvd+rw zodat ik die in mijn eigen kleur en logo kan spuiten.

Dus weet iemand of ik die bij Philps kan kopen? Is er misschien in Eindhoven een fabrieks winkel met mislukte, kapotte en afgekeurde onderdelen? Dit zie je wel bij meer fabrieken.

En dus een zaak waar ik losse computer en of mb onderdelen kan kopen.

BVD voor jullie moeite!!!

MZL D@RKNeSS

De losse USB en FireWire aansluitingen zullen waarschijnlijk bij Conrad te koop zijn!

De DVD Bevel weet ik niet waar je die zou kunnen krijgen. Wellicht kun je zelf een stealth-mod-bevel maken?

IK had al online bij conrad gekeken maar daar staan ze niet bij, of ik kon ze niet vinden.

Ik ga subiet wel ff in hun catalogus bladeren misschien dat ik dan meer geluk heb.

Alvast dank D@RKNeSS

Hier hebbie een link voor het zelf modden voor die bevel van je.

Ja King Dingeling ik was al zoiets van plan als ik niks gevonden kon krijgen.

Ik weet ook dat Lian-Li zelf “originele” bevel’s voor verschillend types cd/dvd rom’s leverd.

Maar ik kan inderdaad met deze link zeer zeker wat doen.

Dank D@RKNeSS

Kijk misschien eens naar www.modder.be.

Alvast veel succes!!!:slight_smile:

Dank voor de link ga zeker eens kijken.

D@RKNeSS