Lords of ... vcd

ik vond dit bericht op internet

http://www.theonering.net/perl/newsview/8/1008052120

is er al iemand die het heeft :slight_smile: :slight_smile:

Jeetje wat flauw om dat nog voor de premiere te doen!

:Z

we hadden er op kunnen wachten

Mooi !!, zet um effe op een pub. :cool:

Hij wordt als het goed is nu naar me pubstro ge fxp’ed dus als iemand hem moet hebben!

PM!!!

Originally posted by Sorcerer
[B]Hij wordt als het goed is nu naar me pubstro ge fxp’ed dus als iemand hem moet hebben!

PM!!! [/B]

me :slight_smile:

ikke ook, naja ga `m niet downen (isdn :frowning: )

Vanwege de shitload private messages die ondertussen me box overlopen, ik heb de film binnen alleen met wat corrupte rar’s. Zodra die gefixed zijn zal ik iedereen op de een of andere manier wel duidelijk maken waar ie staat!

In Dartford, officials discovered 150 DVD copies of “Harry Potter and the Sorcerer’s Stone” but no “Lord of the Rings” because, according to the vendor, the quality was too poor.
Dan ga je toch niet zo’n gefilmde (niet van DVD geripte) versie kijken?!? Ik ga gewoon naar de bios! Drie keer!

Originally posted by Azrael
Dan ga je toch niet zo’n gefilmde (niet van DVD geripte) versie kijken?!? Ik ga gewoon naar de bios! Drie keer!

Het ging hier om de VCD die op een externe dvd-speler op je tv waarschijnlijk heel goed is aan te zien!

Oh… ok. En toch ga ik naar de bios! :smiley:

Wat is die DVD die je bij Ben abo cadeau krijgt (bij t for telecom geloof ik) dan? Is dat alleen making of, trailers enzo, want ik kan me neit voorstellen dat de DVD al in de verkoop ligt terwijl de film net in premiere gegaan is.

Ik denk dat ik em op DVD ga kopen zodra die uit is…heb verder geen idee wat het verhaal inhoudt, maar het ziet er wel spectaculair uit :wink:

geef mij dan ook ff een PM of mailtje

als je toch bezig bent een PM zou nice zijn :smiley:

Ik wacht wel op de dvdrip, die baggere vcds moet ik nie meer :stuck_out_tongue:

spijtig dat ik nog een jaartje ofzo zal moeten wachten :frowning:

Hmmz DivX.DVDrip rulezm dat mag duidelijk zijn :slight_smile:
Mjah, als je al een keer naar de BIOS ben geweest, of je vind de film net niet de BIOS waard maar wilt de film toch wel ff kijken, dan moet je VCD nemen :slight_smile:
VCD suckt wel meestal, tenzij je op tv kijkt :slight_smile: