Lord of the Rings VCD

Hallo Allemaal,

Ik heb de vcd versie van lord of the rings gedownload van kazaa.
filename: [vV]lord.of.the.rings.unsubbed.ts.tmfvcd.cd1.divx.avi
maar ik heb hetzelfde probleem als Azrael en krijg alleen zwart beeld bij het afspelen.

ik heb verder de nieuwste divxcodec en de angelpotion codec en de smr patch geprobeerd maar geen van alle werkt.

Weet iemand van jullie of dit een goede versie is en zo ja hoe ik die kan kijken.

Alvast bedankt

Probeer eens “The Playa”, die je ook kan installeren naast de Divx4.12 Bundle, of MicroDVD. 'k Heb dat ook soms en dan gaan ze meestal wel met deze programma’s. Trouwens VCD is niet hetzelfde als Divx ;).
Greetz,
Zavro77

Ik heb hetzelfde bestand gedownload en heb hetzelfde probleem als Balrog.
In ´the Playa´ (met divx 4.12) krijg ik een error: The location you selected could not be opened.

edit:
Hetzelfde gebeurd er in Zoom Player, QuickVCD-Player 3 en PowerDivX

Ik vernam dat deze film alleen zou spelen met DivX 4.02… of je dit moet geloven moet je het zelf weten (ik geloof het zelf niet eens) maareuh dat is wat mij verteld is…

Nope… met 4.02 krijg je hetzelfde zwarte scherm.

Het is trouwens GÉÉN DivX, dat ken je zien in Zoom Player - filter properties.

Misschien maakt dit wat duidelijk ??? (Video Information)

Aproximately Bitrate: 0 kbps
eehm

Originally posted by Balrog
… maar ik heb hetzelfde probleem als Azrael en krijg alleen zwart beeld bij het afspelen.
Niet dat het verder uitmaakt, maar ik heb m niet en heb hem alleen maar in de bioscoop gezien. TIP! :slight_smile:

hai die hai,

ik ben nu deze aan het downen: Lord.Of.The.Rings.INTERNAL.SUBBED.CAM-TEG-VCD ben benieuwd of deze ook zwart beeld bied, deze is echter wel 3 cd’s groot, dus als die 't doet is ie van goede kwaliteit mag ik hopen:cool:

Heb nu Cd 2 en 3 .:smiley:
Ben dus opzoek naar Cd 1 A.U.B

Groetjes

Heb 'm nou eindelijk compleet.

1 keer was een smr cam version ( heel veel stukken weggelaten)

2 keer een vcd van 2 cdees ( blijkt dat ie na 2 uur betrapt wordt)

3 keer (Compleet en wel)

Denk wel dat je 'm in de bios moet zien.
Te gekke film heb wel genoeten.

Originally posted by Majapro
[B]hai die hai,

ik ben nu deze aan het downen: Lord.Of.The.Rings.INTERNAL.SUBBED.CAM-TEG-VCD ben benieuwd of deze ook zwart beeld bied, deze is echter wel 3 cd’s groot, dus als die 't doet is ie van goede kwaliteit mag ik hopen:cool: [/B]

deze versie is niet zo goed, je hebt van die grote chinese ondertiteling, je moet de versie zoeken waarin er staat “centropy” die werkt perfect en met een perfect beeld op mijn standalone dvdplayer (zonder ondertiteling)

Nou ik heb hem gezien maar kan iemand mij vertellen waarom kritikasters dit de FILM van het jaar noemen.

Eeeeeeeeeeeen Heeeeeeeeeeeeeeele hoop tekst maaaaaaaaaar weeeeeinig aaaaaaaaaaaaaaaaaaktie

NightHawk check pm :slight_smile:

Als iemand een werkende versie van lord of the rings heeft gevonden zou die mij dan een pm willen sturen

alvast bedankt

Originally posted by Balrog
filename: [vV]lord.of.the.rings.unsubbed.ts.tmfvcd.cd1.divx.avi
maar ik heb hetzelfde probleem als Azrael en krijg alleen zwart beeld bij het afspelen.

Al rename geprobeerd?! .mpg óf misschien wel .zip?

Originally posted by PerfectPrintout
[B]Nou ik heb hem gezien maar kan iemand mij vertellen waarom kritikasters dit de FILM van het jaar noemen.

Eeeeeeeeeeeen Heeeeeeeeeeeeeeele hoop tekst maaaaaaaaaar weeeeeinig aaaaaaaaaaaaaaaaaaktie [/B]

absoluut geen idee

[ontopic]
bij mij was elke cd een bin/cue en werkte perfect

Ik heb em nu eindelijk ook, net afgekeken. Beetje saaie film vond ik het eerlijk gezegd. Plus er was denk ik een stuk uit (opeens stond legolas ook in beeld en die had zich nog niet voorgesteld) , maar goed.

Het was videocd , in .cue en .bin van WinonCD… ik dat dus vrolijk fikken , bleek het een ander formaat video cd te zijn.
Omdat ik het graag op de tv wou kijken (en tapen op vhs voor de vriendenkliek/collega’s/familie) moest ik dus naar normaal video cd. Daar heb ik TMPGEnc overheen moeten jagen en toen EINDELIJK snapte nero wat ik bedoelde. Kostte me verdomme een cd of 4. Ach ja…