Looknmeet vraagje

vbimport

ik zit nogal regelmatig op looknmeet
(een soort homepage)
nu kan je bij iedereen ene gastenboek tekenen
de meeste vullen haar eigen gegevens in

maar stel iemand schrijft iets ( echt afschuwelijk over je)
kan je achterhalen van wie dit komt ?
bijvoorbeeld door zijne ip op te spuren ?
graag had ik dit geweten

please zoek me op op icq of schrijf het hier neer
er is namelijk 1ne kerel die al een paar maanden vervelende berichtjes zit te schrijven

BEDANKT

als je het niet kunt doen via het control panel van je looknmeet site, misschien kun je dan eens contact opnemen met de admins van looknmeet…?

Kom Carlo, niet zo depressief, wie zou nou iets vervelends over jou durven zeggen?

Ik denk dat het achterhalen van een ip erg moeilijk is, want ik zie niet dat het wordt gelogd (zoals op cdfreaks bijvoorbeeld). Je zou zoals Dee-Ehn al zegt kunnen proberen om de makers/moderators om een ip te kunnen vragen (maar die geven het niet omdat er vast ergens staat dat als je je inschrijft alle gegevens ‘veilig’ (?) zijn)

Originally posted by jojk
[B]Kom Carlo, niet zo depressief, wie zou nou iets vervelends over jou durven zeggen?

Ik denk dat het achterhalen van een ip erg moeilijk is, want ik zie niet dat het wordt gelogd (zoals op cdfreaks bijvoorbeeld). Je zou zoals Dee-Ehn al zegt kunnen proberen om de makers/moderators om een ip te kunnen vragen (maar die geven het niet omdat er vast ergens staat dat als je je inschrijft alle gegevens ‘veilig’ (?) zijn) [/B]

Je zult het IP niet krijgen maar ze kunnen natuurlijk wel contact opnemen met de persoon in kwestie (indien genoeg gegevens bekend zijn…)

Ik denk dat de admins de schijt aan je hebben aldaar. Ze kunnen echt niet zijn IP sturen. Ze kunnen namelijk niet de verantwoording nemen als je zijn pc helemaal verneukt ed.

Je kunt dus wel ff melden dat je probs hebt met die gast. Misschien dat ze hem blocken om berichten te schrijven. maar dat is wel in het uiterste geval.

veel suc6 iig

Maar ik heb gezien dat elke janlul daar in het gastenboek kan schrijven (je hoeft niet geregistreerd te zijn toch?) Dan kun je weinig doen dan die entry verwijderen…