Long time no C

vbimport

Sja tis een tijd geleden dat ik hier iets poste…erg druk geweest met andere dingen (FxP ;)) maar uhhh ik heb nieuwe cdrs nodig.
Normaal bestelde ik altijd bij opussupplies maar ik hoorde dat die niet echt de goedkoopste waren. Wie waren dat ook alweer wel dan? :stuck_out_tongue:

Search werkt zo moeilijk op cdr heh :smiley:

Check ff hierzo!! :wink:

mischien heb je hier wat aan

Thx voor de replys, maar die gasten zijn te duur…opus is dan nog goedkoper :wink:

Ennuh zijn die Arita’s nog een beetje te vertrouwen ofniet???

Ik vind die prijzen de laatste tijd toch al wat a/d hogere kanten! :frowning: Stichting thuiscopy hè! Bah!
Ik wacht wel nog even tot de HCC en haal daar gewoon 300st ofzo! :slight_smile:

Ik heb 80 min Platinums en die vind ik :cool:. Die waren toen op de beurs 100 st voor 109 piekkies! In de Pricewatch op dit moment 120 piekkies.

Hmmmm heb 4 a change keertje andere genomen…Acer’s 12x Gold Spindeltje…maar ff 200 stuks genomen want je weet nooit of ze compatible zijn met je writer heh :wink: :stuck_out_tongue:

Kunnen we niet een massale inkoop actie doen met alle freaks, dan kun je je cdr’s misschien voor zo’n Fl 0,45 per stuk inkopen en dan ben je veel goedkoper uit!

Met zo’n 6500 geregistreerde forum bezoekers die tog allemaal denk ik wel een 100 cd’tjes willen zijn dat zo’n 650000 CDr’s ik denk dat je ze dan zelfs wel bij een fabrikant zelf kunt kopen!

Originally posted by Sorcerer
[B]Kunnen we niet een massale inkoop actie doen met alle freaks, dan kun je je cdr’s misschien voor zo’n Fl 0,45 per stuk inkopen en dan ben je veel goedkoper uit!

Met zo’n 6500 geregistreerde forum bezoekers die tog allemaal denk ik wel een 100 cd’tjes willen zijn dat zo’n 650000 CDr’s ik denk dat je ze dan zelfs wel bij een fabrikant zelf kunt kopen! [/B]

Klinkt goed! Ik doe wel mee! Moet het wel soon gebeuren want ze beginnen op te raken! :slight_smile:
Moet je ff een soort intekenlijst fixen dan meld ik me gelijk aan voor 500st ofzo! (hangt v/d prijs af!)

Dus eh… hebbie weer wat te doen! (houd je v/d straat hè!) :stuck_out_tongue:

ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen ik wil ook meedoen!

:slight_smile:

Is inderdaad een goed idee, maar ik ken niemand met zoveel geld omdat te gaan betalen!

Vooraf betalen van klanten werkt ook niet omdat iemand dan straks een half miljoen thuis heeft liggen met al die CDFreaks :slight_smile:

Misschien moet iemand eens contact opnemen met een groothandel of zo?

Originally posted by Sorcerer
Misschien moet iemand eens contact opnemen met een groothandel of zo?

Misschien dat je is een mailtje ken sturen naar OpusSupplies!
Is ook een groot handel. Als je dan zegt dat je echt superveel tegelijk wilt, dan valt er misschien wel wat te onderhandelen! Bovendien bezorgen die gasten aan huis!