Logitech mouse ware op winxp wil niet

als ik deze mouseware heb geinstalleerd(heb win2000 en win9x versies geprobeerd) moet ik rebooten, daarna vindt de mouseware normaal mijn logitech muis op de ps2 poort. maar bij win xp niet, hij pakt iedere keer gewoon standaard de microsoft muis, en ik kom er echt niet uit. is dit een bekend probleem???
help gewenst

win xp own nu al
zoek ff update op http://www.logitech.com/

Waar heb je Mouseware voor nodig? Zonder die extra software werkt zo’n muis toch ook prima?

Originally posted by crest
Waar heb je Mouseware voor nodig? Zonder die extra software werkt zo’n muis toch ook prima?

maar als je een muis hebt met meerdere buttons die je kan proggen werk het niet met de standaard stuff!

XP ondersteund (bijna) alle Logitech muizen en dus ook alle knoppen…(o.k. geen smart functies dan, maar toch…) Wellicht komt 't door het installeren van DOS drivers? De nieuwe Dos EmU in XP is t.s. niet het zelfde als Win2000…

Overigens sinds ik die logitech mouseware niet meer gebruik doet dat ding het een stuk beter!

Originally posted by Marsz-=FX
[B]XP ondersteund (bijna) alle Logitech muizen en dus ook alle knoppen…(o.k. geen smart functies dan, maar toch…) Wellicht komt 't door het installeren van DOS drivers? De nieuwe Dos EmU in XP is t.s. niet het zelfde als Win2000…

Overigens sinds ik die logitech mouseware niet meer gebruik doet dat ding het een stuk beter!

[/B]

Hmmz das beter…dus je kunt gewoon standaard alles op zo’n optical mouseman scroll instellen zonder die rukware? das goed nieuws…scheelt weer driverinstallen…

Marsz-=FX hoe staat het met tha money plan? :wink:

ik zal wel ff cheken mensen, bedankt voor de reply’s.
en voor de mensen die beweren dat dat ding het ook goed doet zonder de logitech drivers, hebben ook wel gelijk, maar ik ben helemaal gewend aan mijn duimknop die ik op back heb staan.
dusso das klote

Dan ga je cold turkey, heh! :stuck_out_tongue: Ik druk ook nog vaak op “appeltje +C” op mijn Windoze keyboard…