Logitech Cordless MouseMan Optical ...!

vbimport

Wie heeft deze muis ??? Ik heb deze week 3 voor 300,- gulden gekocht . Het ziet heel erg mooi en werkt perfect , past heel goed in mijn hand . :wink: :wink: :wink:

waar kan ik zo`n optical cordless muis kopen ?

ZIjn perfecte muizen.
Ik had er eerst eentje die niet draadloos was, maar de draadloze versie werkt veel lekkerder.
Ligt ook lekker in de hand

Ik heb net een draadloze trackball gekocht en dat draadloos bevalt goed.

Maar ik zie alleen maar of optical of draadloze muizen dus waar kan ik zo een kopen ?

Deze verkopen ze nog niet in de winkel . Ik heb gewoon bij mijn kennis bestel . Hij werkt bij LOGITECH en daarom heb ik de eerste optical draadloos muis .

Ik heb dat ding al in prijslijsten zien staan…

Maareuh daarvanaf gezien: draadloos bevalt zekers goed (heb zelf ook een draadloze wheelmouse van Logipech) alleen blijft er bij een drietal vraagjes:
-heeft Logipech verschillende kanalen voor draadloos zodat je meerdere cordless mice kunt gebruiken in 1 ruimte zonder dat ze op elkaar storen
-waarom een optical als de gewone 200% bevalt?
-hoelang gaan de batterijen mee?

Op mijn werk werken ik en mijn collega beiden met een draadloze wielmuis (ergonomisch) en we ondervinden geen last van elkaars muisbewegingen …

Tja op mijn stageplaats hadden ze van die MS muizen aangeschaft maar die hebben maar 2 kanalen… dat ging dus NIET goed samen en 2 dagen later had iedereen maar weer de muis met kabel…

Maarja dat is dan ook MS he :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
[B]-waarom een optical als de gewone 200% bevalt?

[/B]

ik weet niet of je ooit het verschil tussen een optical en een lompe balletjes muis hebt gevoelt, maar een optical rolt gewoon 10x beter dan zo`n balletjes muis…

hoe lang de batterij meegaat zou ik ook wel eens willen weten…

Ja hoor heb wel eens met een optical gewerkt, maar ik kan niet zeggen dat ik hem beter vind geleiden.
Wat wel handig is dat je het ding niet zo snel hoeft schoon te maken maarja… die 2x keer per jaar dat ik het balletje schoonmaak kan er ook nog wel meedoor…

Ja hoor heb wel eens met een optical gewerkt, maar ik kan niet zeggen dat ik hem beter vind geleiden.
Wat wel handig is dat je het ding niet zo snel hoeft schoon te maken maarja… die 2x keer per jaar dat ik het balletje schoonmaak kan er ook nog wel meedoor…

dan had je zeker een m$ optical met lijm eronder…
een logitech optical muis die glijd echt wel veel fijner dan een ballmuis…

[B]Tja op mijn stageplaats hadden ze van die MS muizen aangeschaft maar die hebben maar 2 kanalen… dat ging dus NIET goed samen en 2 dagen later had iedereen maar weer de muis met kabel…

Maarja dat is dan ook MS he :smiley: [/B]

zoals je zegt : MicroShit …

op dit vlak is Logitech toch wel 1 van de beste.

Euh neej het was een Logipech optical mouseman (die met die mooie blauwe led!)

hmm, vreemd

nog geen last mee gehad

de ontvanger ligt toch niet te dicht bij je monitor of luidspreker?

dat kan nl ook een verschil maken

greetz

Owh sorry ik bedoelde voor Xian dat ik al eens met die optische muis had gewerkt… die probleemmuizen waarde draadloze MS muizen met balletje…