Logical block address out of range

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Servo is een moeilijk woord he :slight_smile:

Anyhoo … Update eens de ASPI drivers , gebruik eens een ander brandprogramma en probeer eens een klein cd’tje te branden. Als dat verder allemaal goed gaat ligt het probleem hoogstwaarschijnlijk niet in de brander zelf.

Voor een firmwareupdate gewoon even een bootflop maken , binary file erop zetten en het flash.exe programmaatje dat erbij hoort , je hebt niet eens een harddisk nodig.

[/B]

Hmz ja ik was er al vanuit gegaan dat je de nieuwste ASPI had, maar als je die nog nie hebt installed eerst dat ff tryen…en dan flashen…:slight_smile:

Blijkbaar is mijn writer van een ander type scsi plextor 4x
Want als ik mijn firmware wil upgraden moet ik op de writer ff een paar jumpers anders zetten om hem te flashen. Dit staat zeer gedetaileerd uitgelegd op de plextor site, misschien is dit ook wel het geval bij acer. Zou in ieder geval eens checken de nieuwste firmware hebben kan nooit kwaad.

Originally posted by RaSta
Blijkbaar is mijn writer van een ander type scsi plextor 4x
Want als ik mijn firmware wil upgraden moet ik op de writer ff een paar jumpers anders zetten om hem te flashen. Dit staat zeer gedetaileerd uitgelegd op de plextor site, misschien is dit ook wel het geval bij acer. Zou in ieder geval eens checken de nieuwste firmware hebben kan nooit kwaad.

Het flashen van nieuwe firmware in oude(re) Plextor writers kan tot gevolg hebben dat CloneCD geen subchanneldata meer kan fikken. Bewaar dus ook je oude binarie files voor de zekerheid.