Lockdown

vbimport

http://www.lockdown.nl

Wie gaat naar lockdown toe ?

Leek interessant maar zie dat ze geeneens een FTP server hebben staan! Of heb ik het fout gezien?!
Of mag je zelf een FTP draaien?! Dat zou ook kennen natuurlijk!! Is dat toegestaan!? Dan wil ik wel overwegen! :wink:

Welke data is het btw?!

data: 20, 21 en 22 Juli 2001

En dis de ftp server

Ik weet niet over er maar eentje is of meer.

Dat maakt het interessant! Zie dat er nog plek zat is dus ff rondvragen aan wat friends of ze me gaan! :wink:

Ja er is nog wel veel plek omdat de meeste zich pas de laatste maand inschrijven. Maar lockdown roeleert wreed. Sbs gaat er ook een reportage over maken.

En ik bedoel 800 gamers hun pcs voll met games, divx, apps, op een netwerk :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :).

En ik hoor net dat er 3 ftp servers zullen zijn van 150gb.

Das dus echt beter ja!!! Moet ik ff nog 20gieg wegfikken aan mp3z vanaf me HD nu! :wink:
Heb net gelijk wat ICQ berichten achtergelaten bij wat vrienden, kijken of ze mee gaan!
Het klinkt wel cool ja!
Misschien kunnen we dan een CDfreaks team daar oprichten ofzo?! Weet nie wat iedereen speelt hiero?!
Ik speel nie zo veel maar welis Quake3 enzo! :stuck_out_tongue:

Ja een cdfreaks team :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: Cool.

Enne ik heb wel een zeer kleine hd momenteel maar je kan natuulijk ook gewoon een paar spindeltjes meenemen :).

En ik heb wel n`s een weekje q3 gespeeld ik vindt ut beter.

Maar er is nog tijd genoeg om te oefenen gelukkig :).

Hehe ik ben zeker van de partij! :slight_smile:

Cool man!
Ik heb net aan een vriend gevraagd en hij vond het ook wel een goed ID!
Moeten we dan daar ff afspreken ofzo! jajajajaja! :wink:
Wat is ook alweer de exacte data?!

:slight_smile: :smiley: :slight_smile: :smiley: :slight_smile: :smiley: :slight_smile:

data: 20, 21 en 22 Juli 2001

3 dagen joh?! Weet nog nie of ik alle dagen kan dan hoor! Jullie wel dan?!

ik zal wel moeten rij met iemand mee en die gaat alle 72 uur dus…

hehe ik woon in de buurt van Zutphen, dus ik ben er ook minstens 1 dag :slight_smile:

Wow dit is vet…alleen jammer dat het weer zover weg is…Eens kijken of ik misschien 1 dag ofzo kan komen…
klinkt wel megavet…

Ja het is wreed. Maar als je ver weg woont kun je juist beter langer blijven het is namelijk de bedoeling dat je gewoon 72 uur daar bent ofzo dacht ik.

Zeker slaapzak meenemen!?
Moet ook nog werken enzo!! :wink:
Maar aangezien je dan daaro waarschijnlijk ook met een nick moet inschrijven, moet wel wel zoiets van “CDF-Wookie” nemen hè! :wink: (en dan verschillende nicks offcourse!
En ff daar elkaar opzoeken dan natuurlijk hè!

Originally posted by Wookie
Zeker slaapzak meenemen!?
Moet ook nog werken enzo!! :wink:
Maar aangezien je dan daaro waarschijnlijk ook met een nick moet inschrijven, moet wel wel zoiets van “CDF-Wookie” nemen hè! :wink: (en dan verschillende nicks offcourse!
En ff daar elkaar opzoeken dan natuurlijk hè!

Hoezo Slaapzaak? Je gamed toch 3 dagen 8r elkaar door Mr. Wookert :smiley: Of trek jij dat niet knul :wink: hehehe

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

Hoezo Slaapzaak? Je gamed toch 3 dagen 8r elkaar door Mr. Wookert :smiley: Of trek jij dat niet knul :wink: hehehe [/B]

Pfff trek dat heus wel hoor! Ga dan met me mee gozer… kijken wie het langst kan compen achter mekaar! :wink: (waarschijnlijk ben jij alleen maar aan het troubleshooten met die pc van jou! :wink: )

jajaja Troubleshooten…sure…

sja jij met die kant-en-klare AH en ALDI-pc’s…die doen het altijd goed heh :wink:

Ik gaat lekker naar Summer LAN-Party,…beetje select groeppie…stuk of 30 man ofzow…en lekker dichtbij…
en die lockdown weet ik nie waar het zit, maar zal wel weer eindje rijen zijn…en ja als je zon mooie grote monitor hebt als ik heh Wookie…is dat natuurlijk geen pleziertje…LOL :smiley:

Okok! Die 22" Ilyama is nice ja! :stuck_out_tongue:
Maar naar Zutphen karren is toch nie zo errug?! :wink:

Was de URL van die Lan waar jij heen ging dan?! En wanneer?!

Enne… op die reactie van jou van AldiPC&TroubleS. ga ik maar nie in hè! Jij hebt tot nu toe meer problemen met die pc van jou dan mij gehad! :wink: Bijna zelfde … alleen jij maakt er een bende van! :stuck_out_tongue: Hehe!