Llogitec keyboard

vbimport

ja alle geluk eerst cd vast in 1 pc nu werkt logitec keyboard niet op de andere (wireless) muis werkt perfect batterijen vervangen

iemand een voorstel

Ik denk dat als je wat leestekens zou plaatsen dat de zin dan wat duidelijker zou zijn. :confused:

Maar eh… het toetsenbord werkt niet op een andere pc? Of werkt ie niet samen met een andere muis?

Is het een 2-1 set of een los ontvang-kastje voor muis en een los ontvang-kastje voor het ttb?

Iig, controleer je PS2/USB stekkertjes eens en speel eens wat met de connect-toets op je ttb+receiver…

wel sorry voor de zeer slechte beschrijving maar werkt op een 486 dus moest snel gaan.

Ondertussen een toetsenbord geleend en ff vervangen. Dus kan tijdelijk verder.

Maar het probleem is dus het volgende:
Ik heb een draadloos logitech itouch toetsenbord en muis (zat in 1 pakket) Nu de muis doet het perfect maar het toetsenbord wil niet meer. Heb al proberen te switchen van frequentie door de transmit receive knopjes in te drukken (op muis, ontvanger en toetsenbord) maar geen resultaat.

Ook de batterijen vervangen van het toetsenbord (zelfs nieuwe gaan kopen, en dat is niet zo evident op een zondag ;))

http://www.logitech.com/cf/support/kb_cordlessitouch.cfm

Heb je ook al eens geprobeerd je keyboard en/of je transceiver te herpositioneren?

Heb ik ook gehad… Met die Itouch cordless desktop (net nieuw b.t.w.) Nadat ik de software geinstalleerd had, werkte mijn keyboard niet meer. Zonder software werkte alles prima…

Nieuwe Soft van 't net geplukt en alles werkt weer aardig, op m’n muis na… Die doet telkens haasje over! (en dat voor een optische muis… Klere ding!:mad:

thx voor de reacties het is opgelost

spelen met receiver and transmitter button ongeveer 400 keer ingeduwd. Dit komt blijkbaar meer voor bij het vervangen van de batterijen (alleen bij keyboard)

nogmaals bedankt voor de tips