LITEON vraagje

hoi,

liteon 24x gekocht… ff erin gegooid
maar hoefde geen drivers te installen [ kreeg ik ook niet erbij trouwens] nieuwe hardware kwam ook niet bij startup etc.

maar in me eigenschappen staat ie wel als liteon, als cdrom en ‘‘standaard cdrom’’ hoort er niet cdrw ofzo te staan?
handleiding stelde niks voor en het ook niet over drivers gehad.
hele simpele vraag, ben ik nu klaar?

of had ik toch drivers moeten installen of iets? werkt hij nu 100%?
alvast weer bedankt :slight_smile:

ja hoor doet het (hoogst waarschijnlijk) wel :slight_smile:

je zult alleen ff aspi drivers moeten installeren, daarna cd recording software naar keuze (cdrwin & clone voor cd copies, feurio om muziek cd’s te maken en nero voor filecopy-backup- ff kort door de bocht)

nero, clone, cdrwin en feurio zullen op hun beurt WEL de recorder “zien” en dan is alles okeledokie

Alles in orde hoor… dattie dat niet weergeeft dat het een rw drive is is heel normaal voor Winblows :).

Het installeren van aspi drivers is op sommige wind-dozen noodzakelijk, maar dan ook alleen indien je er eerder nog geen brander erin had (en dat had The Shadow wel;))…

Originally posted by Dee-ehn
[B]Alles in orde hoor… dattie dat niet weergeeft dat het een rw drive is is heel normaal voor Winblows :).

Het installeren van aspi drivers is op sommige wind-dozen noodzakelijk, maar dan ook alleen indien je er eerder nog geen brander erin had (en dat had The Shadow wel;))… [/B]

ah dah wist ik nie dat The Shadow dat had

wel even om rekening mee te houden, gebruik GEEN crack voor feurio (download 1.63 en niet 1.64 want de demo doet er lang over om “door te laden”) want dan krijg je om de zoveel gebrande cdr’s opeens heel wat raars uit je speakers te horen lees nieuwe topic…

ok :smiley:

bedankt voor de snelle replies :slight_smile: