Liteon LDW-401S

vbimport

Lo :slight_smile:
Ben erg nieuw ermee dus heb een vraagje ik krijg straks de Liteon LDW-401S en moet ik die nog (wat het beste is) Flashen ?
enzo ja hoe ??
Aub help hehe :slight_smile:

Groeten !

Yo ,

kweetniet… wat moet er geflashed worden dan ?

snelheid ? regio code ? wat’s de bedoeling…

ajblief

geen idee :slight_smile:
daarom vraag ik het hehehehe )
lees overal dat de meeste hun frimware veranderen enz… ehehe :slight_smile:

Okee , laat ik dan maar het initiatief nemen om op een normale manier te schrijven.

Goed … het flashen (een stukje code in een chip programmeren) gebeurt met een bepaalde bedoeling.

Meestal voor DVD spelers is het de bedoeling om deze , met behulp van gemodificeerde bestanden , regiovrij te maken. Het bijkomende voordeel is , dat je dan dvd’s uit elke regio van de wereld kunt afspelen. Ook zijn er nog-specialere bestanden , die bijvoorbeeld de snelheidsbeperking van bepaalde handelingen uit de drive halen (bijvoorbeeld het rippen van dvd’s).

Heb je geen idee of je dit gebruiken gaat , dan raad ik aan NIETS te doen , want als het flashen verkeerd gaat , dan is je gloedjenieuwe dvd speler per direct overleden.

Thanx man !!

Jah heb namelijk een pioneer 04 gehad en die moest ik toen flashen zodat hij op 2 speed zou branden met de goedkoperen dvd’s, maar dat is bij deze dus niet het geval ?
want heb al wel beetje rond gekeken maar werd er niet echt wijzer van :slight_smile: