Liquid-Cd (waar je alle software kon bestellen...) is ermee gestopt!

vbimport

Beste Cd-Freakers: Er is een zeer professionele dealer van allerlei software (echt je kon er alles krijgen) gestopt: Liquid-Cd. Man wat waren dat goede lui, ze werkten zeer snel de orders af en waren niet scheutig wanneer een bestelling of cd’tje niet goed was, dan kreeg je daags erna gelijk je spullen binnen! De snelheid van handelen en service was perfect! Je kon er ruim 4000 titels bestellen en altijd het nieuwste van het nieuwste. Jammer, jammer, jammer maar het werd hun te heet onder de voeten zie dit laatste mailtje van hun die ik vandaag ontving:

A sad day for Liquid and it’s friends…

Dear friends,

It is my sad duty to inform you that very soon our main portal will be down, never to return again.

What? How? Why? Who? And?

Well… The ‘What?’ part is mentioned in the first part of this mail… We are going down. Maybe we are down already when you read this mail…

The ‘How?’ part is fairly simple to explain too… It seems like the major companies (Microsoft, Adobe, Sony) finally woke up and contacted some firm who for almost zilch campaigns against guys like us. They work hard to contact every service-provider we use to let them know we are using their services and for what reasons. And they are very affective at doing so. I want it to be known that we at Liquid can respect that, after all, it’s a way of making a living and I can imagine it’s a lot of fun to do… So no hard feelings from our side towards the guys at NukePirates.com whatsoever.

I believe I do not need to explain the ‘Why?’ part…

‘Who?’ ?? I don’t really know… At their website they claim to be ‘copyright agents and attorneys’, but my guess is they are students, and maybe soon to be ‘copyright agents and attorneys’. That’s why they get our respect. Why I think they are students?? Just take a look at their website. Not quite the professional look you’d expect from professional ‘copyright agents and attorneys’ or any firm associated with NukePirates.com.

‘And?’ the future? Who knows… As we told you before: LIQUID NEVER DIES OR BOWS!!! And we stick by that impression… We’re going to collect email-adresses from everyone who orders with us to create a private clientlist and ofcourse the dealers will be contacted too… This means we’ll go underground and see what happens… For the meantime keep an eye on your mailbox for further notices, keep the mirror-sites in mind… (and take a look on the forum now and then)
Orders will, ofcourse, still be processed. Just don’t do anything until you receive a reply with instructions as usual…

Signing off,

Speaking for the entire Liquid Team,

CD-JaY / Liquid Webmaster

Shit shit en nog eens shit#$%@!!!..

Dit nieuwtje wilde ik jullie niet ontnemen snik…

Ok, het leven gaat verder en ik moet maar weer een andere dealer vinden die ik kan vertrouwen! Zal wel moeilijk worden…

Wanneer jullie ervaringen hebben met deze organisatie of dealer schroom dan niet om de goede en of minder goede dingen van hun hier te plaatsen!

Greetings from here,

Originally posted by 81632
[B]Wanneer jullie ervaringen hebben met deze organisatie of dealer schroom dan niet om de goede en of minder goede dingen van hun hier te plaatsen!

[/B]

Daar hebben we een heel ander forum voor:
http://burn.at/cddealers

Die gasten van nukepirates.com are fucking irritant :slight_smile:

Lezen is ook een kunst:

‘And?’ the future? Who knows… As we told you before: LIQUID NEVER DIES OR BOWS!!! And we stick by that impression… We’re going to collect email-adresses from everyone who orders with us to create a private clientlist and ofcourse the dealers will be contacted too… This means we’ll go underground and see what happens… For the meantime keep an eye on your mailbox for further notices, keep the mirror-sites in mind… (and take a look on the forum now and then)
Orders will, ofcourse, still be processed. Just don’t do anything until you receive a reply with instructions as usual…

Ze stoppen dus helemaal niet…

Okee, okee stoppen niet helemaal maar toch. Het wordt wel vervelend werken voor ze het wordt ze steeds moeilijker gemaakt. Maar goed de klanten worden op de achtergrond wel ingelicht over hun aktiviteiten en in welke opzet ze doorgaan. Maar jammer is het wel hun hadden een geweldige site op het web en sorry voor het plaatsen van deze topic op een verkeerd forum…

Jeetje,

Ik wou dat ik beter had opgelet bij engels…
Ik heb niet echt begrepen wat er stond, (had ik ook niet zo veel zin in om allemaal door te lezen).

Maar ja, de conclusie was dus dat ze UnderGround gingen…

Hopelijk doen CD jay en Replicator hier een post zodat we duidelijkheid hebben. Ik deed en doe in ieder gaval veel positieve zaken met hen.

Ik deed ook altijd goede zaken met hun en ben net zo benieuwd als jij hoe ze nu verder gaan…

naja als er nu mensen zijn die ineens niet meer aan hun sw kunnen komen…pm dan ff :wink:

It never hurts 2 help

Liquid is hier te bereiken: http://lqd2001.isoz.at/

Voor meer info, bezoek het dealerforum: http://burn.at/cddealers

want CD Freaks wil niks met illegale shit te maken hebben :wink:

You wanted an official response??

Well, what can I say… If the contents of the mail also mentioned here in this thread isn’t clear enough… Hmpz

People who are on the mailinglist sure know what is going on, and where to reach us.

I will not mention details here. Period.

Liquid will NEVER die!!!

CD-JaY / Liquid Webmaster

DUTCH ONLY,lol

Okee dan, in het Nederlandsch

Jullie wilden een officieel Liquid antwoord?

Tja, wat kan ik zeggen… Als de inhoud van het rondgestuurde mailtje zoals elders in deze draad vermeld niet duidelijk genoeg is… Hmpz

Mensen die lid zijn van de post-lijst weten donders goed wat er allemaal aan de hand is, en waar ze ons kunnen vinden.

Ik zal hier geen details gaan weergeven. Punt.

Liquid zal NOOIT doodgaan.

CD-JaY / Vloeibare Webmeester

Thnx,

Ik begrijp het nu helemaal :):slight_smile:

… hehe …

CD-Jay heeft gedurende mijn afwezigheid goed werk verricht om deze zaak op te lossen

Wil je contact met ons … Subscibe dan meteen op de mailinglijst of mail naar het GEBRUIKELIJKE adres (ja DAT werkt allemaal nog wel!!!)

Alles gaat zoals het gaat maar indeed wij zullen NOOIT opgeven…

dus zaai geen onrust en mail gewoon voordat je verhalen gaat verspreiden… plz mail us en je krijgt alle info