Liquid-cd entertainment

vbimport

Iemand die het nieuwe adres heeft van liquid-cd entertainment?

Dacht die geef ik ff, maar ik zie nu dat de laatste url die ik had al niet meer werkt…

is moeilijk om je die te geven aangezien ze voortdurend veranderen van adress

Daarom juist; ik had hun laatste url!
Maar heb net m’n hardeschijven geformateerd en ben, dus ook m’n e-mails kwijt!

Als ze veel problemen hebben is het eigenlijk makkelijker om tijdelijk een “come.to” adres te pakken.
Ben je tenminste altjd bereikbaar.

ze HEBBEN toch een come.to adres? buy.to ofzo toch? Of is die alweer oud?

Iemand die alsnog een url van ze vindt pm die mij dan ook ff!

Liquid was erg goed, maar nu loop ik iig niet het risico meer… Ze verhuizen niet voor niks elke paar dagen van adres…

Voor zover ik weet hebben ze gewoon een paar weken vakantie.

Het kan zo makkelijk zijn als je opgenomen bent in hun mailingslist… Ze houden je echt op de hoogte van alle veranderingen zoals URL, vakanties… en ja ze zijn nu met vakantie en hebben de hele boel gesloten en hun site is er ook af.
Maar zodra ze weer online zijn sturen ze je een mailtje met instructies en hun URL’s incl. hun mirrors… Ik geef hun URL niet zomaar door op dit forum dit i.v.m. met de risico’s die daarmee verbonden zijn… Als ze erweer zijn zal ik diegenen die er echt belang bij hebben een privat masage sturen!

BTW, bij nood heb ik 4 cd’s besteld bij TazCrew2001 en hun allang betaald (14-6) opgestuurd en tot op heden nog niets ontvangen en hebben nog niet op 3 van mijn emailtjes gereageerd. Vreemd ik kan waarschijnlijk fluiten naar mijn geld… Dit was de eerste keer maar waarschijnlijk de laatste keer tenzij iemand of hunzelf een goede reden kunnen verzinnen hiervoor. Ik vindt het bijzonder irritant als ik helemaal geen reaktie krijg terwijl ik hun al 3 emailtjes heb gestuurd…
Wie heeft ervaringen met TazCrew2001?

Greetings from all,

F.K.

jij hep vage nickname :slight_smile:
Ben niet geinteresseerd in de cdz maar die mailinglist is wel handig ja :slight_smile: Weet je precies wat er allemaal nieuw uit is in dat dealerlandje :slight_smile: En ALS je eens een game nodig hebt dan kan je dat ff bestellen he :slight_smile: