Linux Forum

vbimport

Er zijn hier de laatste tijd redelijk veel vragen met betrekking tot Linux, waarom maken we niet gewoon een Linux forum?

Er zijn ook veel vragen over GSM, waarom niet meteen een GSM forum

Er zijn veel vragen over mensen die CD Covers zoeken, waarom niet meteen een CD Cover forum

Er zijn veel mensen die vragen stellen over Webdesign, waarom niet meteen een webdesign forum (is er wel ooit geweest overigens)

Laten we dan ook gelijk voor elk forum een Nederlandse en een Engelse variant nemen, want dat moet dan wel natuurlijk…

Geloof dat het sarcasme mijn mening wel weergeeft :wink:

Originally posted by Smart@$$
[B]Er zijn ook veel vragen over GSM, waarom niet meteen een GSM forum

Er zijn veel vragen over mensen die CD Covers zoeken, waarom niet meteen een CD Cover forum

Er zijn veel mensen die vragen stellen over Webdesign, waarom niet meteen een webdesign forum (is er wel ooit geweest overigens)

Laten we dan ook gelijk voor elk forum een Nederlandse en een Engelse variant nemen, want dat moet dan wel natuurlijk…

Geloof dat het sarcasme mijn mening wel weergeeft :wink: [/B]

Zeker maar de meeste forum’s zijn om iemand te helpen, en aangezien veel mensen vragen hebben over linux…!

B.T.W. het was maar een idee…

B.V. in een post over kabelmodems ging het opeens over linux based softrouters, beetje offtopic!

Originally posted by Sorcerer

Zeker maar de meeste forum’s zijn om iemand te helpen, en aangezien veel mensen vragen hebben over linux…!

Helemaal mee eens, forums zijn om mensen te helpen. Maar het opsplitsen naar veel fora moet ergens stoppen. Linux is software en daar kunnen dus veel vragen onder vallen.

B.T.W. het was maar een idee…
Snap ik ook, moet je vooral ook blijven opperen, ideeën, maar ik gaf je mijn mening, zij het in een vrij sarcastische (zoniet cynische) reply. De fora zijn opgesplitst om het overzichtelijker te houden, omdat er in (destijds) 2 fora teveel gepost werd om het overzichtelijk te houden. Nu is het in elk der fora goed te overzien (soms zelfs rustig), dus een verdere opsplitsing zie ik niet zitten, voor 1 post per 2 dagen of zo…

B.V. in een post over kabelmodems ging het opeens over linux based softrouters, beetje offtopic!
Bij het opzetten van een netwerk aan een kabelinternet zonder dat je provider dit kan zien is een softrouter gebaseerd op linux een mogelijke oplossing, eventuele invulling hiervan naar aanleiding van een vraag vind ik dan niet off-topic…

Maar ja, wie ben ik?

He, dude jij moet de politiek in geloof me ik heb nog maar weinig mensen zo snel zo’n idee met zulke argumenten zien afkraken!

:slight_smile:

[B]He, dude jij moet de politiek in geloof me ik heb nog maar weinig mensen zo snel zo’n idee met zulke archumenten zien afkraken!

:slight_smile: [/B]

Argumenten :wink:

En ik ben het wel met smart@$$ eens, zij het iets genuanceerder :wink:

Smart@$$ for president!

Hehe er zijn al teveel fora vind ik :slight_smile: Maar een linux forum zou wel beter zijn dan dat firmware forum dat er is…

Mag ik jullie allen even verwijzen naar dit gedeelte van ons prachtige forum!

Hier kan je al je suggesties kwijt! :stuck_out_tongue:

ik vind het wel een vrij goed idee ik wil binnenkort beginnen met linux en weet nu aldat ik vragen zal hebben dus een apart forum zou zeer zekers een hulp kunnen zijn

Ff een kleine add-on van mij…

het wordt pas intressant om voor een bepaald onderwerp (linux in dit geval) een forum te openen indien er extreem veel vragen erover zijn… die zijn er op het moment niet echt…

maarja, wat niet is kan nog komen he…

Maar zo’n stikkie topic met veel info en wat FAQ’s zou denk ik voor veel mensen ook al heel hulpzaam zijn!

Een linux-forum lijkt me wel een strak plan. Ik heb genoeg vragen betreffende linux, bijv. hoe je een adsl-internetverbinding met een usb modem maakt!!

Originally posted by bebody
Een linux-forum lijkt me wel een strak plan. Ik heb genoeg vragen betreffende linux, bijv. hoe je een adsl-internetverbinding met een usb modem maakt!!

Deze vragen kun je altijd kwijt in het software forum…

En als het software forum nu begint uit te puilen met vragen over Linux?

Misschien is een OS forum meer iets dat zinnig is! Er zijn vet veel vragen over OS’en

Mee eens!

[B]En als het software forum nu begint uit te puilen met vragen over Linux?

Misschien is een OS forum meer iets dat zinnig is! Er zijn vet veel vragen over OS’en [/B]

Zoals ik al eerder gezegd heb, post het in de Feedback!
Place here your suggestions, critics and feedback related to CD Freaks staat als bijschrift geschreven voor dit forum dus lijkt mij overduidelijk! :wink:

Edit:

Je het al nie meer te posten daar… heb em al gemoved zoals je gezien hebt! :wink:

Originally posted by Wookie
[B]

[edit]
Je het al nie meer te posten daar… heb em al gemoved zoals je gezien hebt! :wink:
[/edit] [/B]

Only one thing you overlooked, this is an English forum :wink:

idd :stuck_out_tongue:

think there are plenty of other forums that are handeling about unix linux. This forum carries the name cdfreaks so I can not link linux or unix with cdfreaks.
If you realy want a forum where you can discus this pm me I will give you a link.
So no extra section for me thx
btw. I still beleave that linux/unix is not meant to run on a (standalone) desktop.

Nooit gehoord van http://gathering.tweakers.net ?
Daar worden al deze en nog meer beantwoord.

Zo zijn er geloof ik nog 100, dus waarvoor dan hier ?

PS: USB 4 linux -> http://adsl4linux.nl