Links in pagina's openen niet!

vbimport

He,

Sinds een paar dagen het volgende rare probleem met IE 6.0 en W98 SE:

Als ik op een link klik, dan opent er wel een nieuwe window maar er wordt niks geladen!
Weet iemand hier iets op of heeft hetzelfde probleem gehad?

Het probleem doet zich o.a. voor in onderstaande post bij de url van www.tucows.nl

"Het kan gewoon met IE

ftp.microsoft.com

Maar ik raad liever een apart ftp proggy aan.
Op www.tucows.nl vind je er duizenden , flashfxp , ws_ftp en leechftp zijn wel aardige.

zoeken naar ftp servers ?
simpel , een ip nummer intikken en kijken of je er op mag.

maar jij bedoelt natuurlijk scannen"

BTW het probleem treedt ook op op de site waar je bv mp3s kunt downen.

Misschien een popupkiller geïnstalleerd staan? (die iets teveel killed)

Mja, of de nieuwe Zonealarm (3.*) die wil ook wel eens problemen geven met zijn advertentie killer!

Bij mij wou hij toen bijv. ook tweakers.net niet openen

He,

Nee geen popup killer ( tenminste niet door mij geinstalleerd ) is er een manier om dat te controleren? Kan in ieder geval niets vinden in de " software lijst ".

Gebruik je een firewall?

He,

Ja ik heb een firewall ( zonealarm pro 2.xxx ) maar die versie gebruik ik al een paar maanden probleemloos en ik heb de laatste tijd ook geen instellingen verandert. Ik denk dat er toch een popupkiller op heeft gestaan, want ik heb een (lege) map van adpurger gevonden en in het register stond alex fishman met daaronder ook een map adpurger. Ik zal eens verder kijken in het register wat ik daar nog kan vinden.

Grtz

He,

Nou ik had geen zin om alles te checken dus heb ik alles er maar afgegooid en het spul opnieuw geinstalleerd. Toch moet er een gemakkelijker oplossing voor zijn om dit probleem op te lossen dacht ik zo!

Grtz

Originally posted by 01adestroyer
[B]He,

Nou ik had geen zin om alles te checken dus heb ik alles er maar afgegooid en het spul opnieuw geinstalleerd. Toch moet er een gemakkelijker oplossing voor zijn om dit probleem op te lossen dacht ik zo!

Grtz [/B]

Dit is meteen voor al je nog komende PC-problemen de oplossing.

Dus: nooit meer vragen, gewoon de hele zooi opnieuw installen. :stuck_out_tongue: :smiley: