Lijstje "openen met" aanpassen

vbimport

Heb zelf al geneusd in de registry maar kan de sleutel niet vinden waar ik de lijst kan aanpassen (bsplayer version 0.8 wil ik daaruit verwijderen omdat deze het systeem vertraagt)

Ook al Tweak UI, Tweak-XP en Customizer XP geprobeerd maar zonder succes..

Ik werk onder XP.

het programma zelf verwijderen gewoon?
of heb je dat al gedaan/wil je dat niet?

Originally posted by happy_61
het programma zelf verwijderen gewoon?
of heb je dat al gedaan/wil je dat niet?

dat is een mogelijkheid, maar dat wil ik idd niet :slight_smile: progie is handy voor o.a. ondertiteling van movies :wink:

ik weet niet precies waar het zit, en of het uberhaupt wel in xp zit.
maar kan je niet bij Extra-Mapopties-Bestandstypen, en dan moet je bij de extensie van je ondertitelingen kijken wat voor extensie.
die zoek je op, en dan haal je daar het programma weg.

het lijstje geeft een overzicht van programma’s die ik “ooit” heb toegepast bij andere extenties, dat werkt op zich gewoon goed, ik wil alleen Bsplayer ertussen uit halen, dit heb ik ooit wel voor elkaar gekregen onder Win98se en W2k maar hier kan ik het dus nergens vinden, weet wel zeker dat het ertussen moet staan.

In het lijstje Openen met… staan alle geïnstalleerde programma’s genoteerd. Dus je ken hem waarschijnlijk niet verwijderen uit het lijstje! Maar waarom denk je dat juist dat progje het zaakje vertraagd?!

Nou via regedit zou het moeten kunnen, allen denk ik dat het over meerdere subsleutels verdeeld is, niet te doen dus…

Ik weet dat het de boel vertraagd want wanneer ik het programma deïnstalleer, de zaak wel snel laadt. Het programma laadt sowieso traag.

Ook heb ik een paar dagen geleden ClearReg.exe (in dezelfde folder als bsplayer) geladen en nu is de verwijzing in “openen met” verdwenen, probleem is dus opgelost… Zou toch wel een leuk handigheidje zijn in een van de bekende tweak programma’s…