Ligt AdFrame plat of zo, want

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by carvedude2000:
als je klikt op openen zie je het prog een halve sec en dan is hij weer foetsie doet niks jammer maar het is zo. wachten op verbetering lijkt de opl.<HR></BLOCKQUOTE>

Dat probleem heb ik ook… misschien omdat ik op m’n werk achter een proxy/firewall zit.

Adframe doet het nu weer!

Voor al die superweb-lovers: die poorten gaan dus niet open. Lees de voorwaarden maar eens. Die staan op 0800 nieuws op nielsonline. Daar staat ergens bij welke poorten openstaan, zelfde shit als nu. Inbellen wordt waarschijnlijk ook niet beter als oude leden onbeperkt er op mogen.
En superweb is een schijtprovider als je geen ISDN hebt. En met 50 uur ook als je wel ISDN hebt, met adframe verdien je 1,20 per uur. Weekendtarief telkosten=1,20/uur. 50 uur in het weekend online ben je dus gratis bezig met volwaardig internet! Heb je nog 35 piek over voor extra uren!

Zo te zien heeft Adframe het weekend gebruikt om hun programma zo aan te passen, dat Hideit niet meer werkt. Update van adframe.exe wordt na inloggen automatisch gedownload!
Zo houden ze ons wel bezig met het weer opnieuw kraken van die zooi…

EHHH, volgens mij zijn jullie nog nie op de site geweest http://www.adframe.nl, want daar staat namelijk dat de pagina tijdelijk down is. Enneh die bar doet het echt niet, want toen ze net down waren kon ik(SW Surfer), gewoon de bar aanzetten maar ik kreeg geen ads, dus het ligt Absoluut niet aan die kabel-shit of cheat programs, maaruuh, ik hoop wel dat ze weer snel on komen want dit zuigt

Grtz, knOOrsie

Ja het ligt al weer plat, vanmiddag werkte het efkens…
Lees maar eens op www.webwereld.nl
Dan zie je wat er aan de hand is: cheaters maken adframe af voordat het goed en wel begonnen is.
Moeten ze bij adframe maar eens na gaan denken wat ze daartegen kunnen doen (geldlimiet bij voorbeeld, 100 piek of zo lijkt me leuk zat).

“Door een simpel trucje kunnen nu ook kabelinternetters en andere surfers met een vaste verbinding AdFrame gebruiken” ??? Hij werkte altijd al bij mij! geen probleem! heb die hack nooit gebruikt (Nooit de kans voor gehad ook trouwens)

Anyway ik kan de site niet meer opkomen (Kreeg eerder nog gewoon een ‘buiten dienst’ melding) en als ik Adframe opstart dan sluit hij gelijk weer Best K*t want het was wel een mooi proggie, teminste niet van die enorme banners & dat kleuren code was ook wel handig…

Ik hoop wel dat Adframe snel weer online is,
ik had al aardig wat mensen aangemeld.
En Adframe is het beste “Paid to Surf”
programs dat ik ooit heb gehad, kleine
banner, en je hoeft niet met je browser
aan het surfen zijn.

Greetz Rottochopman ~!!~

OK, het laatste mieuws is dat ze gehackt zijn en dat ze nu een beveiliging aan aan 't brengen zijn,

Let’s hope there soon back online,

enneh, rottochopman, volgens mij ligt het grote geld niet in referrals, maar in het aantal uurtjes wat je surft, want 5 piek, ok, maar per dag 12.5 gld is toch beter

Grtz, knOOrsie

Gelezen op www.webwereld.nl

Hackers omzeilen beperkingen AdFrame

Geplaatst op: 05 juni 2000, 14:30 uur

Hackers dollen met de innovatieve webdienst AdFrame. Als resultaat is de dienst, die surfers betaalt voor het kijken naar advertenties, al twee dagen offline.

Door Joris Evers

Verrassend is het niet. De beperkende voorwaarden die AdFrame stelt, vroegen bijna om een foefje van een creatieve geest. Twee weken na lancering is het dan zover. De hackers maakten een programmaatje waarmee AdFrame steeds opnieuw opstart en bovendien de advertenties verborgen kunnen worden. Door een simpel trucje kunnen nu ook kabelinternetters en andere surfers met een vaste verbinding AdFrame gebruiken.

In de nieuwsgroep alt.hack.nl wordt een felle discussie gevoerd. De krakers prijzen hun software aan en stellen daarbij dat ze een ideëel doel dienen. De bonus van vijf gulden die AdFrame geeft voor iedere aangebrachte gebruiker zal worden gestort op giro 777, ten behoeve van de slachtoffers van de ramp in Enschede.

Anderen, waaronder de directeur van AdFrame, ontdekten dat het gironummer dat de hacker opgaf helemaal niet het nummer van het rampenfonds is, maar een privé-nummer. Er heerst ook de angst dat de hacker toegang heeft gekregen tot de gebruikersdatabase van AdFrame. Gevoelige informatie zou zo in de handen van deze hacker terecht kunnen zijn gekomen.

AdFrame-directeur Bas Arends heeft inmiddels contact gehad met de hacker. “Ik heb hem verteld dat wij het geld wel zullen storten op giro 777”, aldus Arends, die vaag is over verdere maatregelen tegen de hacker. “Hij wordt afgesloten van onze dienst. Het zijn frauduleuze praktijken.”

De AdFrame-dienst heeft een aantal beperkingen. Het bedrijf wil bijvoorbeeld alleen klanten die internetten via een inbelverbinding, kabelsurfers of internetters achter een bedrijfsnetwerk zijn uitgesloten. De AdFrame-software controleert of de gebruiker daadwerkelijk achter de computer zit en toont advertentiebanners. Met de ‘tool’ die de hackers ontwierpen kunnen al deze beperkingen worden omzeild.

Volgens ingewijden is de AdFrame-crack een paar honderd keer gedownload. Het programma stond op de site van Hit2000, een groep van beveiligingsexperts. De software wordt ook aangeboden op het IRC-netwerk.

AdFrame zal niet direct maatregelen nemen tegen gebruikers van de crack. “Als we echter merken dat gebruikers op veel te hoge bedragen uitkomen dan zullen we dat uitzoeken”, zegt Arends. “Het is niet de bedoeling dat mensen met een vaste verbinding gebruikmaken van AdFrame, dat willen we nog niet. Met een kabelmodem blijven mensen 24-uur online, en wij kunnen blijven betalen. Dat redden we niet.”

AdFrame heeft een extern bureau ingeschakeld dat de beveiliging van de systemen controleert. Het systeem moet vanmiddag weer beschikbaar zijn voor de inmiddels bijna 30.000 gebruikers.

He Knoorsie,

ik had binnen 2 dagen anders wel 25 mensen
aangemeld, dat is F125,-!!!
Zonder spammen natuurlijk.
dat vindt ik toch een aardig bedrag
lekker makkelijk verdient.

Greetz Rottochopman ~!!~

ja maar het is nu al 7 juni en ze zijn nog steeds down

overzicht is weg … als ze weer open zijn maak maar een nieuwe topic