Ligt AdFrame plat of zo, want

vbimport

…ik kan d’r niet meer op komen, om ff m’n saldo te checken. Hele nacht test-drive gedraaid met die prog, en wilde ff weten wat het verdiende, maar ik kan ze niet bereiken.

Weet je meer als ik ? Post het hier…

Ik heb het zelfde probleem, ik kan niet op www.Adframe.nl komen en als ik dat proggie opstart sluit hij zichzelf weer af. Zal wel komen omdat er op een of andere vreemde rede er opeen VEEL nieuwe leden bij zijn gekomen En mischien omdat het weekend is…

ja adframe is down moet je ff eind van de dag weer checken

Je moet het programma “netdetect.exe” afsluiten dan werkt alles gewoon. Denk dat ze bij adframe de groei willen indammen door kabelgebruikers adframe (nog) niet te laten gebruiken.

Nielsonline was aan 't lullen over het reorganisren van die zooi daar, maaaaaaaar waw, ik heb ik 4 dagen al 35 gld bij elkaar gesurfd en zit niet te liegen, maar, ja ,je gaat toch effe denken over hoe ze dat allemaal gaan uitbetalen, want bij mij zal dat zo’n standaard 350 gld per maand worden, want ik had die vier dagen ook nog maar weinig gesurfd, so als je lid wou worden doe dat dan snel want das echt wel vetjes daar

p.s>:ik heb superweb(Deze provider schopt kont) en degene die daar wat over te zeiken hebben moeten eens effetjes nadenken of ze niet beter voor Vis tv moeten gaan zitten of so, want sw is echt wel SUPER, wij hebben dan wel isdn, dat moet je gewoon hebben als je met SW surft!

Grtz to Y’all, knOOrsie

Nielsonline was aan 't lullen over het reorganisren van die zooi daar, maaaaaaaar waw, ik heb ik 4 dagen al 35 gld bij elkaar gesurfd en zit niet te liegen, maar, ja ,je gaat toch effe denken over hoe ze dat allemaal gaan uitbetalen, want bij mij zal dat zo’n standaard 350 gld per maand worden, want ik had die vier dagen ook nog maar weinig gesurfd, so als je lid wou worden doe dat dan snel want das echt wel vetjes daar

p.s>:ik heb superweb(Deze provider schopt kont) en degene die daar wat over te zeiken hebben moeten eens effetjes nadenken of ze niet beter voor Vis tv moeten gaan zitten of so, want sw is echt wel SUPER, wij hebben dan wel isdn, dat moet je gewoon hebben als je met SW surft!

Grtz to Y’all, knOOrsie

Grtz to Y’all, knOOrsie

maakt niet uit wat je doet …adframes is even uit de lucht.

Ok, weten we dat ook weer zeker… thanx

Ja ik heb die cheat en dan komt af en toe zo’n inlogscherm in mn beeld die automatisch wordt ingevuld. Toch zag ik in twee dagen dat er maar 0.74 gulden was verdiend. DAStklopt niet of het proggie werkt niet goed bij me.

Heeft iemand hier een verklaring voor?

TeK

ben ik met je eens knoorsie…
superweb is echt super relaxt…

Superwebbie gaat nog veel relaxtor worden! Per 1-7-2000 mag een nieuw lid maar 50 uur per maand erop! De poorten zouden wel allemaal weer opengaan en geen inbelproblemen meer!! En voor mij als oud lid is dat heerlijk want dan kan ik dus egg voor 35 piek per maand de hele dag aan een stukkie online zitten :-).
En met Adframe ook nog lekker veel centen verdienen (heb al meer dan 100 piekjes :slight_smile: )

Greeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ik kom nooit op adframe.nl, bij mij staat er dan “Connection refused” is dit een limitatie van @home ofzo?
Greetz…

het is nu zondagmiddag en adframe ligt nog steeds plat…dit is niet goed voor m`n inkomsten

Ganz, met je eens, de inkomsten stagneren een beetje, dat suigt, maar ja, moeten er maar met leren leven, en wachten tot ze weer online komen, misschien moeten jullie maar niet zoveel cheat-programs gebruiken, dat weten zij ook wel en daardoor komen er minder adverteerders op af,

Grtz, knOOrsie

Kan je eindelijk centjes verdiene (zonder naar de bank te hoeven om een check in te wisselen), zijn ze offline. Misschien willen ze de kabelinternetters een halt toeroepen want die hebben zo 500,- bijeeen. En ik maar zielig met me telefoontje klooie. (maar pa betaalt en adframe stort op mijn rekening dus).

trouwens wel een klotestreek, zo in t weekend. Kom je trug vd discotheek om 3 zijn die ballo’s offline. (Vrienden geloofden me niet that’s why).

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Dee-ehn:
Superwebbie gaat nog veel relaxtor worden! Per 1-7-2000 mag een nieuw lid maar 50 uur per maand erop! De poorten zouden wel allemaal weer opengaan en geen inbelproblemen meer!! En voor mij als oud lid is dat heerlijk want dan kan ik dus egg voor 35 piek per maand de hele dag aan een stukkie online zitten :-).
<HR></BLOCKQUOTE>

hoe weet je dit??? ik zit ook al vanaf het begin bij superweb… dus dat kan wel laggeh worden…

gvdndj, stelletje amateur-prutsers daar bij AdFrame, ik kan d’r echt helemaal niet meer op komen…

Is er ook een soort Adframe voor de Kabel ??!
Zou extreem handig zijn !

als je klikt op openen zie je het prog een halve sec en dan is hij weer foetsie doet niks jammer maar het is zo. wachten op verbetering lijkt de opl.