Liever Mandrake dan Microsoft Windows (XP)

The Register testte in dit artikel Mandrake 8.1

Volgens hun zeggen veeeeeel makkelijker te installeren dan elke andere Linux dan ook en ontzettend gebruikersvriendelijk. Veel makkelijker dan Windows X(tra)P(roblems).

Met andere woorden : Het is beter een beter OS dan Windows voor de gemiddelde gebruiker die toch maar zijn tijd verspilt online te zijn

Mandrake 8.1 kost $150 , tegenover Windows XP $300

========
Disclaimer :slight_smile:
Lees eerst het artikel , daarna zeg je welk OS zuigt , en als je dan nog geen reactie kreeg , heb ik je genegeerd.

Voor mij is mandrake en winxp allebei gratis hoor :wink:
maar mandrake wou nie echt snel draaien op een 166 :wink:
en heb geen zin om het op deze computer te instaleren :stuck_out_tongue:

Ik was vandaag in een boekhandel en wat stond daar in het rek aan de slag met Linux (Mandrake Linux 8.1)voor de prijs van F19.72 incl. de Download Edition Cd1 en 2 dus zoek je nog een goedkoop Kerstcadeau spoed je naar een zaak met tijdschriften en je kunt aan de slag.
Zie

PS
Heb 2 weken vakantie dus die is weer een beetje ingevuld :stuck_out_tongue:

:smiley:

tja tis omdat ik (nog) niet “thuis” ben in Linux, maar inderdaad, Linux is heel gemakkelijk te installeren, wat ik al eerder schreef, veel info over install opties + dat je al veel software geinstalleerd heb met Mandrake (rip software enz) met nieuwe Windows OS-en krijg je altijd weer compatibliteitsproblemen met hun vorige OS, tja , XP heeft daar een handigheidje voor, maar tis alles behalve ideaal, vandaar dat ik dus ook heel graag de overstap wil maken, alleen moet alles weer vanaf de grond worden opgebouwd, is leuk (vernieuwing) maar kan me zo voorstellen dat ik door de bomen het bos niet (meer) zie. Terwijl ik Windows redelijk “door” heb…

CD’s 1 t/m 3 zijn overigens “vrij” te downloaden