Licht gestopt en gevangen

Onder andere /. berichtte over het feit dat wetenschappers in Korea en de USA er in geslaagd zijn licht min of meer op te slaan in kristallen.

Dit zou een grote doorbraak kunnen betekenen voor de echte quantum computer informatie deeltjes.

Het volledige artikel is hier te vinden.

man tegen dit er is ben ik al lang dood.

Maar als we nu eens jouw dna bewaren en dan later laten opbouwen met zo’n computer ? :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
Maar als we nu eens jouw dna bewaren en dan later laten opbouwen met zo’n computer ? :slight_smile:

Moet er niet aan denken dat mijn DNA later gebruikt wordt om nieuwe mensjes te maken…moet je nagaan, allemaal mensjes die continu ‘UTFS’ roepen en continu lange preken geven… yukkie

:wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Moet er niet aan denken dat mijn DNA later gebruikt wordt om nieuwe mensjes te maken…moet je nagaan, allemaal mensjes die continu ‘UTFS’ roepen en continu lange preken geven… yukkie

:wink: [/B]

Misschien kunnen we de supercomputers dan inzetten om er voor te waken dat er noooooooit meer een taxmannetje komt ? :slight_smile:

En mochten al die Tax_mannetjes onverhoopt tóch op CDfreaks belanden, dan zijn die supercomputers weer nodig om die ellenlange verhalen te verwerken! :stuck_out_tongue: (Just kidding Tax!)