Libertysurf amehoela!

vbimport

Dat werkt bij mij dus echt voor geen ene flikker die stomme rotzooy van libertysurf. Heb alles al geprobeerd om graties in te bellen, alle stappen op de site gevolgd, niet ingebeld voor 14 uur 's middags, maar die troep werkt gewoon voor geen ene ruk.
HELP!!!!!!!!!!!!!

Je moet je echte telefoonnummer hebben gegeven, en je telefoonlijn moet niet nummerherkenning (uitgaand) blokkeren, dat staat ook in die mailtjes die ze sturen, want de gratis centrale geeft alleen toegang aan de telefoonnummers die ingesteld staan. Bij mij werkt het gratis surfen prima, het gaat alleen wat trager dan gewoon (5.5K/s max. i.p.v. normaal 8K/s)

Maar ik krijg een gewoon iemand aan de lijn die steeds hetzelfde zegt, elke x dat ik het probeer…???

Als er iemand opneemt lijkt het mij dat je computer op het verkeerde telefoon nummer inbelt. Check je telefoon en nummer instellingen.

Er zijn toch ook zat andere “gratis” internet providers. Welliswaar zonder gratis inbel uren, maar volgens mij heb je daar niet echt veel aan.

Nou ik heb er wel wat aan, aan die gratis inbeluren. Wim Dik komt onderhand m’n telefoonrekening persoonlijk thuis brengen met een fanfare erbij omdat ik zo’n goeie klant ben