Leukste feest

vbimport

wat zou het leukste zijn ?

cdfreaks fragfeest

1. weet ik niet wat dat is
  2. heb het nog nooit gedaan
  3. lijkt mij wel eens leuk

p.s. als het leuk is teminste

Originally posted by simply
[B]cdfreaks fragfeest

1. weet ik niet wat dat is
  2. heb het nog nooit gedaan
  3. lijkt mij wel eens leuk

p.s. als het leuk is teminste [/B]

Fragfeest wordt een Lanparty oid mee bedoeld denk ik!

leek mij ook het leukst :stuck_out_tongue:

Fragfeest wordt een Lanparty oid mee bedoeld denk ik!

dat lijkt me wel gaaf toe om dat eens te doen

Hoezo? heb je plannen?!? :stuck_out_tongue:

Wat dacht je van een CD-Freaks Paintball Battle, een soort 3D shooter maar dan in 't echie! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Marsz-=FX
[B]Hoezo? heb je plannen?!? :stuck_out_tongue:

Wat dacht je van een CD-Freaks Paintball Battle, een soort 3D shooter maar dan in 't echie! :stuck_out_tongue: [/B]

ook leuk , maar prijzig

neuh , niet echt plannen , wou eens weten of er animo voor zou zijn

ik zie hierboveen: Club CD Freaks - Knowledge is Power

ofwel, een CDfreaks Knowledge feest :slight_smile:

Een fragfeest is wel leuk. Maar dan zit je toch met je compu enzo.

Een vreetfeest of een zuipfeest (of dus een knowledge feest) zou je evt. op de Dam kunnen houwen… of in het Amsterdamse bos.

Haarlem is trouwens ook een mooie stad :smiley:

Ik heb anders gestemd. Zuipen, vreten, fraggen en kopieren gaat immers prima samen :smiley:

ik heb anders gestemt zuipfeest en film feest lijkt mij ook wel een goede combinatie:D :cool:

[B]Hoezo? heb je plannen?!? :stuck_out_tongue:

Wat dacht je van een CD-Freaks Paintball Battle, een soort 3D shooter maar dan in 't echie! :stuck_out_tongue: [/B]

Da’s wel erg pijnlijk ook trouwens…naja, iig toen ik het vorigjaar had gedaan! :frowning:

Originally posted by Murphy23x
Da’s wel erg pijnlijk ook trouwens…naja, iig toen ik het vorigjaar had gedaan! :frowning:

Bij mij ook! Overal bloeduitstortingen en blauwe plekken, ik leek wel een krentenbol! Maar dat mocht de pret niet drukken, iedereen heeft een top dag gehad… En ze hebben het er nu nog over…

Duur is het iig wel, €45,- inschrijven en ik heb nog eens voor 125 euro verschoten (toen nog guldens welliswaar…) De organisatie was bijzonder content met ons, immers zo’n hoge omzet hadden ze nog nooit gehad… Mja, dat krijg je heh… (Als je shoot’em~ups gelijk patched dat je unlimited everything aan ammo hebt…)

Voor die gene die het nog nooit gedaan hebben (paintballen dus!:wink: ), ik kan het je echt allemaal aanraden. Je wordt er een ander mens van… “RAMBO!!:stuck_out_tongue:

B.T.W., to Belverdere> zo’n vraag kan eigenlijk niet zonder gevolg blijven… Dus wie A “vraagt”, moet ook B “doen”!! Lul je daar maar eens onderuit… (een eingeschap waar je goed in bent b.t.w.)

Anyway… Nu je mod bent zal je ook op dit terrein je verantwoording moeten nemen. Can’t wait to blast your ass off! :smiley:

Of je gaat Laserquesten, da’s paintballen alleen dan zonder de pijn als je wordt geraakt (tenzij het “full contact Laserquest” is ;))

[B]

Bij mij ook! Overal bloeduitstortingen en blauwe plekken, ik leek wel een krentenbol! Maar dat mocht de pret niet drukken, iedereen heeft een top dag gehad… En ze hebben het er nu nog over…

Duur is het iig wel, €45,- inschrijven en ik heb nog eens voor 125 euro verschoten (toen nog guldens welliswaar…) De organisatie was bijzonder content met ons, immers zo’n hoge omzet hadden ze nog nooit gehad… Mja, dat krijg je heh… (Als je shoot’em~ups gelijk patched dat je unlimited everything aan ammo hebt…)

Voor die gene die het nog nooit gedaan hebben (paintballen dus!:wink: ), ik kan het je echt allemaal aanraden. Je wordt er een ander mens van… “RAMBO!!:stuck_out_tongue:

B.T.W., to Belverdere> zo’n vraag kan eigenlijk niet zonder gevolg blijven… Dus wie A “vraagt”, moet ook B “doen”!! Lul je daar maar eens onderuit… (een eingeschap waar je goed in bent b.t.w.)

Anyway… Nu je mod bent zal je ook op dit terrein je verantwoording moeten nemen. Can’t wait to blast your ass off! :smiley: [/B]

jah leuk was het zeker, maar idd zat ik ook onder de blauwe plekken…

laser lijkt me ook wel eens leuk om te doen, heb ik nog nooit gedaan.

cd freaks lasergame feest lijkt mij ook wel een goed idee, en redelijk prima te organiseren.

Laser gamen heb ik een paar keer gedaan, en daar vond ik overigens geen zak aan… Dat hele “pang”, tien tellen dood kon me vroeger ook al niet bekoren! Kortom tis voor watjes…

lasergamen is een goede middenweg tussen paintball en nix…

Allemaal…allemaal!!! Knallen, zuipen, vreten, lan, karten, paintballen enz enz enz…Oooops sorry ik liet me even ff gaan.:wink: