Leuk programma om onschuldig te hacken

vbimport

Weet er iemand een heel onschuldig programmatje waarmee je iemand kunt hacken. Zolang ik cdrom speler open kan doen is het goed.

Het is nogal dringend :wink:

emmm
www.sub7ven.com
of was het www.sub7en.com ???

alle zoiets in diene aard

www.sub7files.com
subseven.slak.org

Ennuh… …je doet er goed aan om de server met een password te beveiligen zodat niet iedere leek in de door jou besmette computer kan komen :wink:
Anders kan het wel eens lullig uitpakken voor die persoon.
Nog een tip: niet dubbelklikken op server.exe maar zo dom ben je vast niet…

Grtz JP.

Binnen 8minuten 2 handige tips, daar kan ik nog eens wat mee

Thnx :D:D:D

En hou er wel rekening mee als je sub7 bij hem installeert je hem GOED NAAIT, programma vreet namelijk geheugen, en verneukt je hele pc (zijn PC).

Cd’s branden is al helemaal een ramp vaak, als je geinfecteerd bent met een trojan :frowning:

Dus je installeert het rojan; doet zijn cdrom open; hebt hem ervan overtuigd dat je zogenaamd kan hacken (het IS GEENEENS HACKEN …) en delete dat trojan weer.

De mazzels & Grtz JP,

Klinkt logisch JPschadde :slight_smile:

Maar ik denk dat de gemiddelde mens op het moment dat ie door heeft dat ie in de pc van iemand anders zit toch niet gelijk de trojan delete :frowning: en lekker verder gaat 'spelen"…ik ken Pyromaniac niet echt, maar ben bang dat ook hij onder die groep hoort…

Ja dat deed ik in het begin ook :wink:
Maar als je dat bij 3 mensen hebt gedaan dan ben je het wel zat hoor (weet jij vast zelf ook wel :wink: )

Sub7 2.2 is trouwens verdomd moeilijk te detecteren maja… …maak er geen misbruik van zou ik haast zeggen maar als je het gebruikt maak je al misbruik van iemand anders zen pc dusja…

Ik wil ook nog eens ECHT leren hacken dus als er hier zich een slim iemand bevindt die niet zegt: neem een 486 gooi er linux op leer programmeren beveilig je eigen machine en probeer dan wat te kraken… …want dat lukt me allemaal niet :slight_smile:

Grtz JP.

P.s. DJrolo kappe nou met posten; ik moet weg; maar wil steeds weer antwoorden :frowning:

Originally posted by djrolo
[B]Klinkt logisch JPschadde :slight_smile:

Maar ik denk dat de gemiddelde mens op het moment dat ie door heeft dat ie in de pc van iemand anders zit toch niet gelijk de trojan delete :frowning: en lekker verder gaat 'spelen"…ik ken Pyromaniac niet echt, maar ben bang dat ook hij onder die groep hoort…

[/B]

Sorry tot die groep behoor ik niet

Ik ben zelf een keer gehackt en dat heeft mee veel moeite gekost om weer van die troep af te komen. Waarmee kun je dan die trojans snel vinden dan

Om te voorkomen dat je een trojan op je PC krijgt moet je gewoon een goeie virus scanner runnen die up to date is, Mcafee is de beste hiermee, norton zuigt keihard!!

Als je al geinfecteerd bent is tauscan wel goed om hem te verwijderen:

http://www.tauscan.com

Als er één ding is waar ik volkomen tegen ben dan is het hacken. Veel mensen doen dit voor te laten-zien-wat-ze-al-kunnen: maar als je daarvoor iemand zijn computer naar de maan helpt… . Ik vergelijk het met inbreken. Je gaat toch ook niet in het holst van de nacht iemand zijn huis binnenbreken en spullen stelen… net zoals je in iemands PC binnenbreekt. Allieja, zo denk ik erover.

k gebruikte altijd snid. http://www.snid.co.uk maar laatst was die site down dus k weet niet of hij er nu wel is.

ik ehb zelfs prog egzien HAckattack ofzo die werkte met een server met lijsten met mensne die besmet waren, zo hoefde je nix te doen en kon je mensne hun computers naar de klote helpen, maarja wie wil dat nou…

Hacken met progjes die door anderen geschreven zijn is natuurlijk nie echt hacken `hè!!! :wink:

Nee dat bedoel ik das geen hacken… …wie kan er WEL echt hacken dan hierzo? Niemand zeker… …alleen burnen :wink:

Grtz JP.