Lettertypes en Windows NT

vbimport

op mijn school hebben ze Windows NT 2001/2002 op every computer staan

dit geeft beetje problems met nieuwe lettertypes installen

in het control panel is de optie ‘Fonts’ compleet weggelaten en rechtermuisknopje op het lettertypje proberen werkt ook niet echt want ‘install’ staat er niet bij…

ik werk echter soms thuis dingen uit in een bepaald lettertype dat niet standaard bij Word zit en wil deze dan op school printen…

hoe kan ik dit alsnog fixen?

THNKZ

ONE

bij mij staat bij windows 2000 gewoon in het configuratie scherm een mapje fonts, maar misschien dat de systeembeheerder jou geen toegang geeft om fonts toe te voegen.

Ik denk ook dat jouw sysop het gewoon verbied om zelf met lettertypes te gaan kutten!
Misschien dat het werkt als je em in de fonts map pleurt. :confused:

Originally posted by Wookie
Ik denk ook dat jouw sysop het gewoon verbied om zelf met lettertypes te gaan kutten!
Misschien dat het werkt als je em in de fonts map pleurt. :confused:

ik weet wel ZEKER dat hij dat verbiedt…de c:\ schijf is namelijk helemaal niet toegankelijk om gegevens naartoe te schrijven (which makes it impossible to reach het fonts mapje)

bij vorige versie van NT kon je dit oplossen door de optie ‘kopieeren naar lettertypemap’ uit te vinken…maar nu de opties fonts helemaal niet meer is opgenomen in het configuratiescherm, ben ik all out of ideas…

anyone?

ONE

Je kunt in Word toch gewoon de gebruikte lettertypes meesaven !!!

Dat is juist voor dit soort problemen gemaakt !

suc6

:stuck_out_tongue: Eric

Originally posted by EricsMp3Cds
[B]Je kunt in Word toch gewoon de gebruikte lettertypes meesaven !!!

Dat is juist voor dit soort problemen gemaakt !

suc6

:stuck_out_tongue: Eric [/B]

call me stupid, maar moet je dan op een andere manier saven of zo?
als ik ‘gewoon’ opsla en het op een andere computer open ziet mijn ‘Futura’ (dat is het letterype) er echt heel anders uit hoor…

ONE

:wink: idd… dat moet

>Opslaan als…

>Doc. eigenschappen (o.i.d.)

>Vinkje bij Lettertypes insluiten…

Originally posted by Marsz-=FX
[B]:wink: idd… dat moet

>Opslaan als…

>Doc. eigenschappen (o.i.d.)

>Vinkje bij Lettertypes insluiten… [/B]

sa, nooit geweten dat kon…moet ook wel zeggen dat de optie niet echt in het oog springt :stuck_out_tongue:

maar ehm, hope it works! (zal wel)

THNKZ

ONE

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B]

sa, nooit geweten dat kon…moet ook wel zeggen dat de optie niet echt in het oog springt :stuck_out_tongue:

[/B]

hehe micro$oft doet ook altijd haar uiterste best om de paar handige functies die in hun software zitten zo goed mogelijk te verstoppen.