Lettertype van deze site:

vbimport

www.2advanced.com

Overigens een zeer mooie site, maar weet iemand wat het lettertype is wat hier wordt gebruikt? Alvast bedankt, vind het een zeer mooi ltt…

Jeroentje.

PS Als je de link opent hierboven, dan kom je op het splash screen en daar staat dan een tekst die begint met “here is is, version bla bla bla”…het gaat om dat lettertype…bedankt!

het is inderdaad een ZEER mooie site. Volgens mij hebben ze het lettertype zelf gemaakt, ik heb het nog nooit ergens anders gezien.
Weet iemand trouwens hoe je die Flash filmpjes in zijn geheel kan saven? Dus niet die halve zooi uit de Temporary Internet files directory.

Originally posted by R0bby
het is inderdaad een ZEER mooie site. Volgens mij hebben ze het lettertype zelf gemaakt, ik heb het nog nooit ergens anders gezien.
Weet iemand trouwens hoe je die Flash filmpjes in zijn geheel kan saven? Dus niet die halve zooi uit de Temporary Internet files directory.

Als het 1 swf bestand kan je het adres gewoon in Gozilla of DAP ofzo pleuren. Maar waarschijnlijk zijn het wel meer bestanden, dan is het wat lastiger. Met Gozilla kan je geloof ik ook een hele site d/l… D’r zijn vast wel programma’s voor op Tucows ofzo …