Letters op schuiven; dan weer nie!

vbimport

Ok, dit is serieus bedoeld! (tevens me laatste post voor ik ga slapen!)

Als ik aan het typen ben en ik wil plots een woordje ergens tussen zetten dan schuift de rest van de zin gewoon mee! Maar soms dan gaan de letters die ik ertussen zet over de bestaande letters heen!! Dus die letters verdwijnen dan onder de nwe letters!! :mad:
Hoe stel je dit in is de vraag!

Uiteraard is hier een simpele verklaring voor, maar ik weet het echt nie!

Nu ga ik pitten! Het is alweer veel te laat geworden! :stuck_out_tongue:

waarschijnlijk op de insert toets gedrukt, dan overschrijf je de bestaande letters

Waarschijnlijk? Nee zeker weten. :slight_smile: Ik heb er ook vaak last van als ik snel typ en op backspcae druk waarbij ik per ongeluk ook de insert indruk. Dan verdwijnen dus de letters als je gaat typen. Met office kun je dit zien doordat er onderin de letter INS zwart worden…

Dat is soms inderdaad irritant. ik had zo’n toetsenbord waarbij de backspace en de power-off toets heeeel dicht bij elkaar zaten :mad: en dat is behoorlijk irritant.

Die kun je toch uitschakelen Eminem?

tja waarom staat er die toets eigenlijk
ik gebruik die nooit

tja alleen in dit geval :slight_smile:

ja kan wel, maar ik had er geen zin in. Dat toetsenbord was wel errug lekker om mee te typen, maar heb nu gelukkig z’n draadloos ding van logitech met die sneltoetsen. Werkt veel beter en relaxter geen irritante draden of een afgebroken enter-toets.

Ja, je kunt je moeder ook geen seconde achter je pc laten of er is wel weer iets mis.

Ik noem een afgebroken enter-toets, een virus etc. etc.

ThanX! Dat was em dus! :wink: