Lenzen/bril

vbimport

wie van jullie heeft lenzen of een bril
ik heb al jaren een bril en ik heb sinds vandaag een paar lenzen ik heb ze dus allebei

goed dat je het zegt, ik moet eens een nieuwe bril kopen… deze heb ik al een hele tijd :slight_smile:

lenzen heb ik wel eens geprobeerd , maar het leek net of iemand continu met zijn duimen op mijn ogen aan het drukken was… na een dag had ik het bekeken. kwam gelukkig wel goed uit dat het een paar gratis daglenzen waren :slight_smile:

beide, overdag lenzen, `s avond bril…

lenzen only, denk erover om mn ogen te laten opereren gewoon voor het gemak, maar dat kost massive $$ in Nederland:/

Tja alleen mijn zonnebril :slight_smile:

Ik heb wel veel zonnebrillen, maar dat bedoelde je niet neem ik aan! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
Ik heb wel veel zonnebrillen, maar dat bedoelde je niet neem ik aan! :stuck_out_tongue:

bedoel ik inderdaad niet:) bedoel gewone brillen
maar aan de andere kan zonnebrillen zijn ook brillen weliswaar niet vrijvaak niet voor de sterkte maar het zijn wel brillen dus het is een beetje dubbel.
de lenzen bevallen tot nu toe goed:D

geen alleen de zonnebril soms :slight_smile: :slight_smile:

een zonnebril zal wel makkelijker gaan met lenzen, je hoeft niet iedere keer van bril te wissellen

Ik ook een bril…heb laatst ook een keertje zachte lenzen geprobeerd…ik vond het echt 10x nix.
Het in en uit doen vond ik een ramp.

Bril staat me opzich niet slecht (geen jampotten :wink: ), dus ik hou het wel lekker zo.

Voor me verjaardag een zonnebril met geslepen glazen gekregen, ook erg prettig :slight_smile:

Heb geen bril en ook geen lenzen, maar zoals het er nu naar uitziet heeft meer dan 50% van de CDFreaks visitors een hulpmiddeltje nodig.

Zitten we misschien teveel achter de comp, dames en heren…

Originally posted by Murphy23x
[B]Ik ook een bril…heb laatst ook een keertje zachte lenzen geprobeerd…ik vond het echt 10x nix.
Het in en uit doen vond ik een ramp.

Bril staat me opzich niet slecht (geen jampotten :wink: ), dus ik hou het wel lekker zo.

Voor me verjaardag een zonnebril met geslepen glazen gekregen, ook erg prettig :slight_smile: [/B]

het in en uit doen is in het begin inderdaad rottig, ik ben gister (zondag) een half uur bezig geweest om ze in te krijgen,:frowning: en vanochtend (maandag) binnen 2 minuten, je moet ergewoon een handigheidje in krijgen.:wink: voordeel is met lenzen is dat je je bril niet geregeld hoeft om te wissellen met een zonnebril als de zon schijnt:cool:

ik heb ook lenzen en ik ben er tevreden mee…
bril staat mij absoluut niet :smiley:

en idd is het makkelijker met een zonnebril, hoef je niet perse zo’n raar klepje of een zonnebril op sterkte te hebben :smiley:

Sinds een jaar of 3 een bril (beide ogen -1).
Kheb net m’n derde model (titanium montuur en kunststof glazen) met bijhorende zonneclip. :cool: