Lenny gezocht

Ik wilde ff die cd van Lenny Kravitz - Lenny downloaden maar nou had ik em wel gevonden op 1 of andere superlangzame site waar de DL nie eens werkte! :frowning:
Dus dacht ik, nou dan maar P2P proberen! Maar toen kon ik de cover niet vinden (mega-search) en wist ik dus niet hoe de nrs heetten! :frowning:
Dus iemand, die dit album wil sharen? Of mij op weg helpen door de covers te passen?!

Thx! :slight_smile:

Ik denk dat je op www.cddb.com de tracklist wel kunt vinden. Dan is het natuurlijk makkelijk een cover te maken…

Het gaat me nie om de cover, maar om de tracklist. Anders weet ik nie wat ik moet zoeken bij bv Kazaa! :wink:
Maar als iemand die cd al heeft waarvan ik em via FTP of wat dan ook kan krijgen houd ik me aanbevolen natuurlijk! :stuck_out_tongue:

Als ie op een van die MP3 Collection DVD’z heeft gestaan heb ik hem zeker! Laatst alle 4 van iemand gecopierd!

Van cddb.com:

Lenny Kravitz / Lenny
Tracks on this CD

Battlefield Of Love

If I Could Fall In Love

Yesterday Is Gone (My Dear Kay

Stillness Of Heart

Believe In Me

Pay To Pay

A Million Miles Away

God Save Us All

Dig In

You Were In My Heart

Bank Robber Man

Let’s Get High

aub! :wink:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Van cddb.com:

aub! :wink: [/B]

Begint Dee-ehn nu ook Da_Taxman trekjes te vertonen? :confused:

Originally posted by Sorcerer
[B]

Begint Dee-ehn nu ook Da_Taxman trekjes te vertonen? :confused: [/B]

Tja, helemaal in de ban van “Attack of the clones” :slight_smile:

Originally posted by Sorcerer
[B]

Begint Dee-ehn nu ook Da_Taxman trekjes te vertonen? :confused: [/B]

zou wel handig zijn. Alleen dan hoop ik wel dat Dee-ehn Da_Taxman in zijn jonge jaren wordt. Want aan zon 2e Taxopa hebben we nix…:stuck_out_tongue:

Originally posted by Totibbs
[B]

zou wel handig zijn. Alleen dan hoop ik wel dat Dee-ehn Da_Taxman in zijn jonge jaren wordt. Want aan zon 2e Taxopa hebben we nix…:stuck_out_tongue: [/B]

Ik wordt niemand, ik ben altijd mezelf gebleven en dat zal ik doen ook… :smiley:

(eh… offtopic is nog steeds nie toegestaan! :p)

Maar eh… dus niemand die em gewoon heeft staan en die em mij wil senden?! :wink:

Originally posted by Wookie
[B](eh… offtopic is nog steeds nie toegestaan! :p)

Maar eh… dus niemand die em gewoon heeft staan en die em mij wil senden?! :wink: [/B]

Wil je nu de namen van de tracks of gewoon de nummers?!? 't lijkt me makkelijker als je direct vraagt wat je wilt, toch?:rolleyes:

Anyway…, volgens mij heb 'm hier gezien… (weet niet of 't de aller nieuwste Cd is, want Lenny en ik zijn geen vrienden…:stuck_out_tongue: )

Bij Free Record Shop is het mogelijk om bij de cd’s de tracklists te zien.

dus voor de andere die het ooit nog eens moeten zoeken…

Originally posted by Marsz-=FX
[B]Wil je nu de namen van de tracks of gewoon de nummers?!? 't lijkt me makkelijker als je direct vraagt wat je wilt, toch?:rolleyes:

Anyway…, volgens mij heb 'm hier gezien… (weet niet of 't de aller nieuwste Cd is, want Lenny en ik zijn geen vrienden…:stuck_out_tongue: ) [/B]

Vroeg in principe om de tracklist, maar als iemand de mp3z heeft… :stuck_out_tongue:

Enne die gasten van die link die linken naar 21century dus dat is nie waar ik op zat te wachten! :slight_smile:
Thx anyway.