Lekkere maar vreemde combi's

vbimport

Hey freakers,

hierbij wil ik jullie ‘vreemde maar lekkere’ combinaties van voedsel. Zelf ben ik laatste tijd verzot op augurken op brood (nee, ik ben niet zwanger).

Iemand anders die denkt dat hij ‘het walhalla der voedselen’ heeft ontdekt?

Mijn oude huisgenoot had nogal een ding voor Pindakaas met vlokken op brood, hij noemde dat ‘Broodje Snickers’

Iets anders klefs is Pindakaas met jam. Weet nog vroeger op kamp dat mensen dit graag deden en dan een cijfer gaven voor klefheid, hoe meer er aan je gehemelte bleef plakken, hoe hoger het klefheidscijfer…

Maar wat voor de een vreemd is, kan voor de ander weer heel normaal zijn…‘ieder huisje heeft zijn kruisje’ zeggen ze wel eens :wink:

1. wit brood met pindakaas en mayo.
  2. komkommer met maggi en mayo.
  3. witbrood met choco-pasta en echte banaan.

Dit zijn toch wel mijn favorieten … :slight_smile:

Deze dan:

Bruine Boterham met Boter en Hagelslag :wink:

of wat ik lekker vind is Pindakaas + Kaas. Misschien kennen anderen dit ook. Maar misschien ook niet.

Pindakaas + jam lijkt me goor. mzzl

Pindakaas + Kaas

Oef, daar heb je zeker wel een liter vocht bij nodig om
het weg te krijgen !?

wit brood met gekookt ei en appelstroop en dat 2 uurtjes laten intrekken mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm en tja appelstroop toch weer tiepisch limburgs he ?

Euh tja boterham met kaas en ui? Niet zo gek… euh neej ik hou niet van gekke combi’s… MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR mijn zusje wel! Die maakt dus echt drinkmixen zoals
-yoghurt
-melk
-cacaopoeder
-jam
-suiker
-manderijntjes
-allerhande kruiden
-koekkruimels
etc etc… je wordt er niet goed van als je eraan denkt!

ik hou erg van rauwkost op brood. geeft niet wat, ik donder het allemaal op mekaar. errug lekker… :smiley:

Kaas met hagelslag gaat er ook altijd wel in. Dan moet je alleen wel zorger dat je niet te veel boter gebruikt en het belegt op een bruine boterham :smiley:

preparé met ketchup, mosterd, augurken, ajuin, tussen een piccolo

mmm lekker dat da is :slight_smile:

witbrood met pindakaas (wel de echt van calve anderen zuigen;) ) en daarop hagelslag vind ik erg lekker:)

een lekker broodje uit de oven met roomboter en dan een lekker plakkie zalm erop. smaakt prefecto:)

Kaas + Tomaat
Kaas + Komkommer
Kaas + Augurk
Kaas + Sla

En hier gooi je dan natuurlijk nog zout en citroen sap enzo over heen.

En dan natuurlijk nog de gesmolten kaas uit de magnetron.

Edit:

En kaas + appelstroop

Originally posted by Totibbs
[B]Deze dan:

of wat ik lekker vind is Pindakaas + Kaas. Misschien kennen anderen dit ook. Maar misschien ook niet.

[/B]

Dat is inderdaad erg GOED

pindakaas met suiker eroverheen is ook wel te douwen :wink:

Originally posted by xian
wit brood met gekookt ei en appelstroop en dat 2 uurtjes laten intrekken mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm en tja appelstroop toch weer tiepisch limburgs he ?

Met alle respect, maar dit lijkt me echt vreselijk.

Geef mij maar gewoon een boterham met kaas.

Originally posted by Benny X
[B]

Oef, daar heb je zeker wel een liter vocht bij nodig om
het weg te krijgen !? [/B]

Valt mee. Je moet natuurlijk wel jonge kaas gebruiken en niet te dik pindakaas.
En al helemaal geen boter.

Originally posted by Totibbs
[B]

Valt mee. Je moet natuurlijk wel jonge kaas gebruiken en niet te dik pindakaas.
En al helemaal geen boter. [/B]

inderdaad

Hmm, toch maar eens proberen dan …

Valt wel op dat er veel met pindakaas wordt gedaan trouwens.

Originally posted by Brinta
[B]

Met alle respect, maar dit lijkt me echt vreselijk.

Geef mij maar gewoon een boterham met kaas. [/B]

hahaha het ging toch ook om vreemde combis maar het is dus echt lekker het ziet er uit als een totaal verrotte boterham maar het is superlekker... verder hou ik niet van pindakaas dus die pindakaascombos das nix voor mij…