"legale software voor een illegale prijs"

net ff voor 10 gulden een legale MS Office 2000, McAfee Anti-virus en nog 2 progjes besteld (totaal 10 gulden dus!). En het is nog legaal ook! Voor studenten van:
TU Delft, TU Eindhoven, VU A’dam, Erasmus R’dam en Univ. Utrecht, en voor mensen op de hogescholen van: R’dam, Haarlem, Arnhem, Nijmegen, Zeeland, Den Haag, en Fontijs Hogescholen. Ook chr. Hogescholen te Ede en Windesheim.

www.surfspot.nl
(die aanbieding van 10 gulden was trouwens de enige echte klapper, op de andere software waren de kortingen minder spectaculair; max. 10 gulden korting i.p.v. max. 10 gulden als prijs)

Let je dan ook op de voorwaarden…

Je mag de software niet gebruiken voor commerciële doeleinden (slechts voor educatieve doeleinden).

Je mag de software alleen gebruiken als je ingeschreven staat bij een van de genoemde onderwijsinstellingen en alleen gedurende die tijd dat je ingeschreven staat.

www.slim.nl is een andere site met dat soort software…

Veel haken en ogen, maar je hebt wel een goede kwaliteit CD die je makkelijk kunt backuppen :wink:

da_taxman ambieert wel echt een job bij brein of buma
als ie er al niet voor werkt

Ik vind 10 piek nog steeds teveel voor iets dat je ook gratis kan krijgen!

Originally posted by Sorcerer
Ik vind 10 piek nog steeds teveel voor iets dat je ook gratis kan krijgen!

Wat ben jij dan een enorme zeur…

Sorry, maar als tien gulden nog teveel is voor die software en je het dan legaal hebt…dat kan er bij niet in…

Maar goed, dan zal ik hier wel verkeerd zitten

idd leer meer @ cf

http://hmmmzzz

Was er niet zoiets dat niet naar fxp boards gelinkt mocht worden?

Sorcerer je ben wel een zeur geworden hoor… …Het is toch kicke om ook wat legaals in je bezit te hebben? Ik hep zelfs cdz van 100 piek, van de betere spellen… …je kan niet altijd alles maar blijven kopieren…
[Dit was inspiratie voor Sorcieboy :)]

Ik heb ook een officiele MS Office 2k… was wel gratiz :slight_smile:

Ik vind het een heel erg goed initiatief dat studenten voor een extreem lage prijs nuttige software aangeboden krijgen.
Zo ben ik in het bezit van de Schoolbox. Destijds heb ik 50 pietermannen betaald voor een pakket met o.a. CorelDraw 9, Corel office 2000, Corel Printhouse en nog wat cdtjes… dat zie ik nu eens zitten!

Ik zie zelf op mijn opleiding (hogere informatica) dat dit soort pakketten gewenst is. We maken gebruik van verschillende pakketten, waaronder Borland Delphi en C++ Builder. Deze programmatuur wordt aan ons door de school verstrekt… op een zeer officieuze manier: docenten laten perongeluk een “backup” in een lokaal achter en een ondeugende student neemt 'm mee.
Illegaal? Ja. Andere oplossing? Niet zo 123 (de meeste studenten hebben geen geld om voor een studie van 4 jaar ongveer 15000 guldentjes aan software te besteden).
Ook hier zou deze vorm van software verkopen (studentenlicentie) ideaal zijn. Iedereen die daar op tegen is, is in mijn ogen gek of dom :).

(sorcerer: no offence:p)

bij ons op de kub kan je een 5cd set kopen…met office 2k…en nog heel veel andere dure software voor 50 piek…ook best interessant

alleen heb het liever gratis…maar dat ben ik weer:)

liever…
iedereen wil liever alles gratis, maar je mag best s ergens voor betalen hoor…
Mjah, gratis is altijd beter voor de consument, maar niet voor de producent, en die hep ook zo zijn centjes nodig :smiley:

Originally posted by jpschadde
Het is toch kicke om ook wat legaals in je bezit te hebben? Ik hep zelfs cdz van 100 piek, van de betere spellen… …je kan niet altijd alles maar blijven kopieren…
[Dit was inspiratie voor Sorcieboy :)]

Jazeker, helemaal met je eens, ik heb ook wel een paar legale spellen, like quake 1 t/m 3 en Return 2 Castle Wolfenstein heb ik ook legaal. Maar betalen voor Office2k terwijl ik al bijna een jaar op Office XP draai gaat me tever. En idd kopieren wordt ook wel eens vervelend, op zulke momenten moet je gewoon prioriteiten stellen, 1) minder ficken. 2) snellere writer kopen. Dit had ik laatst ook dus heb ik maar een snellere writer gekocht. :cool: