Leesfout

Na het branden van een cd met Clonecd of burnatonce krijg ik de melding, als ik de gebrandde cd probeer, eject en re-load cd.
Wat doe ik fout??
Andere vraag: Is er een nederlandse site waar ik veel kan lezen over het branden van cd’s?

Wie zegt dat? Het programma wat op de CD gebrand is of Windows?

:confused:
Windows XP

Originally posted by OmePeter
:confused:
Windows XP

kan dat je cd/dvd speler in de pc nie lekker werkt…

't lijkt me niet echt een foutmelding voor een mislukte/fout gebrandde cd

:o
Het gebeurt zowel in mijn pc als in mijn laptop.
Het gaat om de cdrom Jack v2.0 (bridge). Als ik deze wil schrijven dan krijg ik een foutmelding(L-EC). Gebruik ik de raw-mode dan geen fout melding. Ik kan hem ook branden. Maar dan herkent windows hem dus niet goed.
Ligt het aan de beveiliging van de cdrom?? En hoe omzeil ik dit??

Probeer even de originele cd te scannen met scout of clonyxxxl.
Hopelijk komt het programma dan met de naam van de kopieerbeveiliging op de proppen.

Heeft de originele cd nog vreemde fysieke kenmerken (gaatjes , putjes ,. etc) ?

Deze programma’s kende ik helemaal niet.
Maar…
Clonyxxl v2.0.1.5: safedisc 2.8

Clony v2.0.0.6: safedisc V2

Hier moet ik me nog even in verdiepen!!
Wat moet ik nu??

:eek: :eek:

Kan het zijn dat mijn brander Lite-on LTR 12101B rev.LS3J het branden van een cdrom met Safedisc niet ondersteunt ??

:frowning: :frowning:

Originally posted by OmePeter
[B]Kan het zijn dat mijn brander Lite-on LTR 12101B rev.LS3J het branden van een cdrom met Safedisc niet ondersteunt ??

:frowning: :frowning: [/B]

Indien dit een Safedisc 2.8 schijfje is zou dat wel eens goed kunnen ja. Ik weet niet precies wat- en hoe met dit apparaat en deze safedisc versie, maar uit deze thread begrijp ik dat Safedisc 2.6 al een probleem was. Grote kans dat SD 2.8 dan al helemaal onmogelijk is.

Corrigeer me maar als ik het bij het foute eind heb… heb niet zo veel ervaring met SD… :wink:

Wat is een “sheep” bij een brander.
Mijn engels is niet zo best.

Bij alcohol 120% heb ik eens een testje laten lopen en de deze stond ertussen
LITE-ON -> LTR-1210
Manufacturer : Lite-On
Model : LTR-1210
Support Writing Method: [DAO/SAO] [RAW SAO] [RAW SAO+SUB] [RAW DAO + 96]
BURN-Free supported: [BurnProof]
Best Writing Speed:
Support Media: [CD-R] [CD-RW]

Dus ik denk wel dat het met dit programma gaat.Je kan het altijd eens proberen.Persoonlijk vind ik het veel beter dan clonecd.Gewoon image maken op hd, aangeven welke beveiliging het is , en imageje branden.

Hier kun je het afhalen
http://download.com.com/3000-2646-10205910.html?tag=lst-0-1

Have fun.