Lees jij enorme lange posts

vbimport

http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?s=&threadid=43168

als je zo'n post ziet lees je die dan helemaal of ga je verder met zinnige dingen.
(Deze post om die beweeglijke smilie een plezier te doen, en nee zelf heb ik nog geen orginele avatar)
:):wink:

Ligt erg aan het onderwerp, maar ook aan de schrijver van het lange verhaal.

Een complete copy paste zal ik niet gauw helemaal doorlezen (zoals het voorbeeld dat je aanhaalde), maar een goede discussie ga ik (zoals je in de Pim Fortuyn threads kunt zien) niet zomaar uit de weg.

Om een voorbeeld te geven, lange verhalen met beschouwingen van Tax zal ik weer wel vaak lezen, tenzij ik echt geen tijd heb. Enerzijds omdat het vaak goed onderbouwde verhalen zijn, maar anderzijds omdat de dingen waar hij over schrijft me vaak wel interesseren.

Het verhaal over USA zoals in Living room (Engelstalig forum) begint leuk en wel grappig, maar mondt uit in een overloos gezeur met de patriotten aan de ene kant en de rest aan de andere kant, veel geblaat weinig wol…dat idee een beetje. Bij zo’n verhaal haak ik halverwege af.

Die van Flits heb ik niet gelezen. maar die is ook niet lang, die is huge…
Dus ik ga maar op ja stemmen :slight_smile:

Ligt aan het onderwerp. Bijna nooit aan de schrijver.

Tuurlijk doe ik dat… als admin hoort dat zow!

enige uitzondering maak ik indien het een copy/paste verhaal is!

Soms kom je hier van die lange suffe copy-paste stukken tegen… die lees ik dus niet! En dat hangt soms ook samen met de schrijver/poster

:slight_smile:

ligt aan het onderwerp, als het onderwerp me echt intreseert lees ik het helemaal als het me niet intreseert lees ik een stukje of helemaal niet, ik kijk niet zo nauw naar wie het heeeft gepost.

Ligt bij mij aan het onderwerp, (bijna) nooit aan de poster.

Heel fijn is het als een ge-copy-paste stuk van formaat een of meer van de volgende dingen heeft:[ul]
[li]Goede, duidelijke titel. Dan zit je sneller op het juiste spoor.
[/li][li]Een inleidinkje. Zeker niet noodzakelijk, maar kan wel handig zijn.
[/li][li]De belangrijke passage(s) zijn gemerkt dmv kleur , dikte of andersoortige methodes.
[/li][li]Een reactie/mening/stelling aan het einde van het gekopieerde stukkie. Dat zwengelt een discussie beter aan. En daar draait het hier toch allemaal om, is het niet? :slight_smile:
[/li][/ul]Gewoon een op zich staand stuk met nix erbij lees ik alleen maar als het onderwerp mij interessert, anders skip ik het.

meestal heb ik er echt een hekel aan om lange stukken tekst te lezen maar als het onderwerp wel leuk is dan maakt mij dat niet zo heel erg veel uit.

Meestal heb ik niet zo veel tijd om alles te lezen…dan lees ik liever 2 korte posts dan 1 lange…