Lcd

vbimport

waar kan ikhet goedkoopst aan LCD schermen geraken om in een diskette (3.5inch) bay te steken? dit zou gewoon zijn om temps enzo op aan te geven en hoe moet ik deze dan aansluiten

Wat voor LCD scherm zoek je? Wil je deze aan kunnen sluiten op bijv je USB, seriele of parallele bus? En wil je deze kunnen programmeren of zoek je naar kant en klare software?

Vertel eens wat meer iig :).

liefst usb en ik kan een beetje programmeren maar het makkelijkste is natuurlijk kant en klare software

Hmmz ok… zelf ben ik niet al te goed thuis in deze materie, maar ik heb wel goede verhalen gehoord over de spullen van CrystalFontz. Je kunt hier eens een kijkje nemen: http://www.crystalfontz.com/products/index-usb.html

Verder zou je eens wat rond kunnen snuffelen op Google: [google]3.5" LCD USB[/google].

Verdere vragen stellen mag natuurlijk ook :wink:

is crystalfontz betrouwbaar of moet ik veeeeel meer betalen en naar de lokale pc of elektroboer gaan

Betrouwbaar in de zin van…?

is het veilig om daar iets te bestellen?

Om eerlijk te zijn heb ik daar geen flauw idee van. Ik heb wel eens vaker gelezen dat mensen daar besteld hebben en ik heb er nooit een klacht over gelezen, maar dit is natuurlijk geen garantie dat het daadwerkelijk allemaal goed gaat.

Voor zover ik weet is CF wel een goede bekende in de casemodding wereld. Ik denk dat het dus wel snor zit. Ik kan je natuurlijk niets beloven ;).

ik denk dat ik toch maar eens ga uitkijken naar displays in computerwinkels

Je kan ook eerst kijken wat de betalings mogelijkheden zijn.

Als er een mogelijkheid is om rembours te betalen dan betaal je pas als ze het pakket afleveren aan de deur, nadeel hiervan is dat vaak wel weer extra kosten bijkomen,

Maar ja in meeste gevallen ben je dan wel nog goedkoper uit dan dat je naar job van de computershop gaat :wink:

mvg
Reijnemans

dju da staat nie op de site

Ik heb ondertussen al 2 keer een lcd bij HTvision besteld en allebeide keren zonder problemen en snel geleverd.

die lcd’s zijn telkens te besturen met een parallele interface zou je dat kunnen omzetten naar usb?

Zelf omzetten wordt misschien wat lastig, maar er zijn wel kant en klare oplossingen voor, deze zijn echter meestal behoorlijk wat duurder.
Ik weet trouwens zo niet waar je ze kunt krijgen, ik weet alleen dat ik ze wel eens gezien heb.