Laurentien

vbimport

Is dat nou een man of een vrouw ?

haha soms lijkt ze idd een beeje…mannelijk zal ik maar zeggen:D

lijkt me een naam van een vrouw.

Dat vroeg ik me eigenlijk ook al af ja :slight_smile:
Ze heeft wel een lekker 06 stemmetje WHAHAHHAHAHAH

Het is toch echt wel een vrouw volgens mij want koeien zijn toch ook vrouwen? Ze ziet er wel uit als een koe met dat hoofd en die bek :smiley:

bij somige is het moeilijk te zeggen:confused:

Originally posted by RDJ

Ze heeft wel een lekker 06 stemmetje WHAHAHHAHAHAH

Dat weet jij wel háé!
Maar waarom denk je dat Prins Constatijn Juliana Van Nassau Oranje met haar is getrouwd :wink:

Met een beetje mazzel zat er een epileer-setje bij de huwelijks-cadeau’s.
Kan ze die onwijs dikke wenkbrauwen eens uitmesten … :slight_smile:

mijn signature zegt genoeg. Dit betekent weer een freeloader meer op de civiele lijst. Bovendien gaan die samen ook nog lelijke kinderen kweken. De monarchie kost nogal wat geld. Maar ja de monarchie is in Nederland nog populair. Ik vraag me af hoe een gezond mens met een gezonde geest voorstander kan zijn voor deze vorm van ongelijkheid.

Huh is er vandaag dan echt een trouwerij geweest?? Iemand op mijn werk zei dat maar ik d8 dat hij alleen en grapje met me uithaalde daar hij wel meer van dit soort onzin verkoopt…

Laurentien… euh klinkt nog net vrouwelijk eigenlijk… maar dan ook net. Verder ken ik haar niet voor zover ik weet :slight_smile:

ps leuk dat onze belastingcenten daar weer aan worden gespendeerd…

Die bek en die wenkbrouwen. Niet normaal gewoon.

Nou dan zal Ab effe uitleggen hoe dit komt,

Constatijn is eigenlijk zo homo als de nete, en had een vriend, Laurens…
Nu zij Bea, dat kun je niet maken jongen, zo staan we voorschut, zoek maar een vrouw.
Nou, toen heeft Laurens zich laten ombouwen tot vrouw, alleen kun je het nog een beetje zien!!
Maar als hij/zij straks net zoveel rimpels heeft als Bea,
dan valt het niet zo op…

Dus Leve Constatijn en Laurens(tien)

Ik neem aan dat je dat te plekke verzint he konijntje? Zou wel gaaf zijn als het waar is… ik heb het niet zo op het koningshuis namelijk (kost alleen maar geld) dussuh…

Wat wil je dan? een president? kost meer geld…
En een pres moet worden gekozen. Dus kunnen bepaalde mensen zich beter voelen dan andere omdat zij op die pres hebben gestemd. Dus ik vind de Koningin eigenlijk wel goed. Niemand heeft voor haar gestemd dus niemand kan zich beter voelen omdat hij op de K heeft gestemd en een ander niet. Ik vind het zo wel goed. De K aan het hoofd en daaronder mensen die zijn gestemd. Niet dat die K zoveel macht heeft ofzo maar ze is toch symbool enzo.

Originally posted by Totibbs
Wat wil je dan? een president? kost meer geld…
En een pres moet worden gekozen. Dus kunnen bepaalde mensen zich beter voelen dan andere omdat zij op die pres hebben gestemd. Dus ik vind de Koningin eigenlijk wel goed. Niemand heeft voor haar gestemd dus niemand kan zich beter voelen omdat hij op de K heeft gestemd en een ander niet. Ik vind het zo wel goed. De K aan het hoofd en daaronder mensen die zijn gestemd. Niet dat die K zoveel macht heeft ofzo maar ze is toch symbool enzo.

Een president kost meer geld yeah right, in Nederland heb je Mr kok die vervult bijna de functie van president, alleen is hij niet staatshoofd, als men de monarchie afschaft dan spaart men jaarlijks miljoenen guldens uit, met dat geld kun je jaarlijks duizende Afrikaantjes van de hongerdood redden.

Originally posted by cum-a-lot

Een president kost meer geld yeah right, in Nederland heb je Mr kok die vervult bijna de functie van president, alleen is hij niet staatshoofd, als men de monarchie afschaft dan spaart men jaarlijks miljoenen guldens uit, met dat geld kun je jaarlijks duizende Afrikaantjes van de hongerdood redden.

Helemaal mee eens, hoorde of las laatst ergens dat bijv. Maxima als lid van het koninklijk huis 1,5 miljoen per jaar krijgt ofzo. Van onze belastingcentjes !!!

Originally posted by Bassie18
[B]

Helemaal mee eens, hoorde of las laatst ergens dat bijv. Maxima als lid van het koninklijk huis 1,5 miljoen per jaar krijgt ofzo. Van onze belastingcentjes !!! [/B]

Wow 1,5 miljoen ?? zouden er nog vacatures vrij zijn bij het koningshuis ?

In mijn ogen hoeft er helemaal geen koningin, president, keizer, mandarijn of wat dan ook te zijn in ons landje… die lintjes doorknippen kan Kok oo kwel en dat spaart toch wel weer wat miljoentjes die je aan nuttige dingen kunt uitgeven (zorg bijv)

is kok eigenlijk zijn echte naam of zijn nickname, lijk me nogal vervelend als je in het buitenland in het Engels wordt aangekondigd The president of the Neth Mr kok.
Nogal wiedes dat ze hem niet serieus nemen

hahaha we prouldy announce to you mr Dik Kok :slight_smile: