Lastige chatter

vbimport

Mijn zus heeft iemand leren kennen op de chat en nu wilt ze hem nie meer spreken.
Maar die gast zit haar nu lastig te vallen via hare GSM en émailadres.
Nu dacht ik hem een virus op te sturen daar ik alleen zijne émailadres heb.
Iets wat hem meer problemen geeft, zodat die mijn zus met rust laat.
Weten jullie waar ik aan een virus of iets beters kan komen.

stuur hem met ghostmail een mailtje uit naam van zijn provider, dat ze een klacht over hem hebben en dat hij afgesloten wordt indien hij zich niet gaat gedragen…

(dat is “leuk” alsie kabel of adsl heeft…)

SMS Bom zou kunnen…
en er zijn op dit moment genoeg virussen actief die schade kunnen aanrichten…waarvan je de meeste vanzelf toegestuurd krijgt :wink:

Laat em anders een keer op IRC #cdfreaks komen :smiley:

stuur hem gewoon harddisk killer als hij hem opent wordt zijn harde schiijf gewist dat zal hem wel leren

Zeg dat je zus lesbo is en aan lepra lijdt.

Zeg dat je zus lesbo is en aan lepra lijdt.

Dat vind ik dan weer een slechte oplossing!

ik zou voor dat ghostmailtje gaan, lijkt mij de beste oplossing!

Originally posted by asgard buh
Mijn zus heeft iemand leren kennen op de chat en nu wilt ze hem nie meer spreken.
Maar die gast zit haar nu lastig te vallen via hare GSM en émailadres.
Nu dacht ik hem een virus op te sturen daar ik alleen zijne émailadres heb.
Iets wat hem meer problemen geeft, zodat die mijn zus met rust laat.
Weten jullie waar ik aan een virus of iets beters kan komen.

Dus wat hebben we hier weer van geleerd GEEF NOOIT je echte E-mail adres en helemaal nooit je telefoon nummer.We zijn helaas in een tijd gekomen dat je niet iedereen klakkeloos kan vertrouwen en al helemaal geen vreemden.Nu terug naar je vraag waarmee stuurt die gast zijn E-mail via Hotmail of zijn eigen adres? Als dat nu via zijn eigen adres is kunnen we wat informatie los krijgen zoals Provider en Ip nummer dit doe je door op het E-mail te klikken en dan met rechter muis klikken dan naar eigenschappen details te gaan met deze informatie kun je dan verder werken.Heeft die nu kabel of adsl wordt het lachen want dan kun je wel wat dingen doen bijv DDos,scannen,pingen (maar niet via eigen computer) en nog wat ongein waar ik nu niet verder op in ga .Heeft die geen vaste verbinding stuur je de Provider van zijn E-mail adres een mail dat die je zus lastig valt en dat die daar mee moet kappen.En als je zus een telefoon heeft met prepaid kaart kan ze het beste een nieuw nummer kopen voor ik dacht F32,= en dit aan GEEN vreemde meer geven en meteen een nieuw E-mail adres aan maken.

Vervelend allemaal.
Flits en ik kregen ook net weer een virus opgestuurd, van ene XXXX xxx@xxx.xx voor mij een onbekende persoon, ik heb wel zijn ping adres kunnen achterhalen dit is xxx.xxx.xxx.xxx
Ik nodig jullie allemaal uit om hem een koekje van eigendeeg te geven. Ik zelf zou niet weten hoe. Gelukkig hebben we allebei Norton visrus scanner er op zitten die hem gelijk onderschepte. Ik ben ook niet zo op de hoogte van ghostmailtje en wat dat betekent.

Originally posted by tropiesvisje
Vervelend allemaal.
Flits en ik kregen ook net weer een virus opgestuurd, van ene XXX xxx voor mij een onbekende persoon, ik heb wel zijn ping adres kunnen achterhalen dit is xxx.xxx.xxx.xxx
Ik nodig jullie allemaal uit om hem een koekje van eigendeeg te geven. Ik zelf zou niet weten hoe. Gelukkig hebben we allebei Norton visrus scanner er op zitten die hem gelijk onderschepte. Ik ben ook niet zo op de hoogte van ghostmailtje en wat dat betekent.

Als je een virus van iemand krijgt dan is die persoon zich vaak ook niet eens bewust van het feit dat deze besmet is. Ik kreeg ook regelmatig mailtjes met virussen van personen die ik niet kende (gelukkig op hotmail account).

Zo’n virus verspreid zich via adresboeken van anderen, dus het is heel erg waarschijnlijk dat iemand die je kent besmet is met het virus (de PC dan) en allerlei mailtjes doorstuurt zonder dat hij er erg in heeft. Deze mailtjes lijken dan weer van een andere afzender te komen.

Ik ben er geen voorstander van om die gegevens in zo’n geval op dit forum te zetten en heb daarom ook de post even aangepast. Bij een moedwillige aanval vind ik het ook minder gepast, maar dan zal ik niet zo moeilijk doen (zou het zelf iets subtieler doen op IRC in plaats van publiekelijk op dit forum :p).

Heb het een tijdje gedaan dat als ik een virus kreeg ik de mensen een mailtje terugstuurde met de mededeling dat ze besmet waren met een virus, dan kunnen ze er iets aan doen namelijk.

Ik had hem al een meel gestuurd, maar ik kreeg hem weer teug dus deze persoon heeft het bewust gedaan, en ik ken hem ook niet.
Dus volgens mij is het gewoon opzet, want ander had ik hem wel kunnen maillen, als ik dat had gekund dan had ik dit nooit en ten nimmer gepost, dus mijn vraag is zet het er maar gewoon op.
Had het ook al gedaan op IRC, maar weinig reactie waar of ik wat aan had
:wink:

Kan een account zijn waar bewust een verkeerd (of misschien verlopen) reply to adres is ingevuld…

Hoeft niet moedwillig te zijn (misschien ben ik gewoon naïef hoor :wink: )

Deze tekst stond er bij en er zat ook een attachement bij, dus voor mij blijft het opzet.

Koud, want hij stopte die onder haar rokje. Op dat moment bereikte Emma de rand van de bank, waarna de koorts begon. Ik wist dat het koorts was omdat Emma vertelde dat ze erg heet was. Tenslotte ontdekte ik wat hen zo ziek maakte, er was een paling in zijn broek gekropen. Hij sprong ineens uit zijn broek en ging rechtop staan, wel 17 cm lang. Eerlijk waar! Met een hand greep hij de paling beet om er voor te zorgen dat hij er niet vandoor zou gaan
Een leuk verhaal maar zo oud als de weg van kralingen.
Gelukkig word door Norton zonder het attachement geopend wordt het virus al onderschept.
:o

Originally posted by Da_Taxman
[B]Kan een account zijn waar bewust een verkeerd (of misschien verlopen) reply to adres is ingevuld…

Hoeft niet moedwillig te zijn (misschien ben ik gewoon naïef hoor :wink: ) [/B]

dat denk ik inderdaad wel. Ben jou nog nog admin of niet want je zit je wel nog steeds met alles te bemoeien (niet verkeerd opvatten overigens)… Ik kom zo nooit aan de bak natuurlijk :stuck_out_tongue:

Hmmz… …ben ik die chatter niet? Ik heb weer s een ban op IRC, omdat k op t verkeerde ding klikte (maffe scripts van mij…).

Maarja, een beetje emailtjes en SMSjes, lekker boeie. Vet lachen man; gewoon terugsturen :slight_smile: Emailtjes blokkeer je ook zo BTW.
Verders; mail de provider als je het echt niet meer ziet zitten; ben je er zo van af.
Wat NightHawk zei: Ja, klopt!

Jojk; moet je maar sneller zijn…

En tropiesvisje: Was dat virus Magistr@te virus o.i.d. ? Krijg je heel vaak van onbekenden, met een stukje van een word document erbij. NOOIT iemand zijn IP adres vrijgeven; dan doe je oog om oog tand om tand; ook niet lang altijd even goed, en misschien wel strafbaar ook (inbreuk privacy??)

Originally posted by jojk

Ben jou nog nog admin of niet want je zit je wel nog steeds met alles te bemoeien

Fijn om te weten dat ik nog zo gewenst ben hiero…
Als je mijn gemiddeld aantal posts van de afgelopen drie maanden vergelijkt met die van de periode daarvoor dan zegt dat genoeg, daarbij is het nu weekend.

En slapen wil nu toch niet echt lukken…maar daar ga ik nu liever even niet op in.

Fijn om te weten dat ik nog zo gewenst ben hiero…
Als je mijn gemiddeld aantal posts van de afgelopen drie maanden vergelijkt met die van de periode daarvoor …[knip]…maar daar ga ik nu liever even niet op in.

Nou, nou… rustig heren! (Het lijkt hier wel het CDA! :smiley: )

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

Nou, nou… rustig heren! (Het lijkt hier wel het CDA! :smiley: ) [/B]

Kweet dat jojk het goed bedoelt hoor…wees gerust…

/me is meer VVD :stuck_out_tongue:

Kweet dat jojk het goed bedoelt hoor…wees gerust…

Weet ik wel…

/me is meer VVD :stuck_out_tongue:

gelukkig maar! En jij vind jezelf naief?!:wink:

Heb je misschien z’n prive adres dus niet zo’n hotmail ding?

If so, geef ff ik heb dan wel wat leuke speeltjes! :slight_smile:

wat hep je voor leuks dan sorcerer?