Laserprinter (what to buy>)

vbimport

Howdy..!

Ik wil een laserprinter kopen... Mja..."Welke?!?!":confused:
Wat is een goeie en waar moet ik op letten? Ik heb slechts een paar wensen, hij moet 2 papierladen hebben, lekker snel zijn en evt. optioneel Postscript...

Iemand wat tips...?

T.i.a.

Een HP’tje dacht ik zo. Niet al te duur en zo.

Ik heb zelf een oude Xerox Docuprint 4508 (gekregen , had al zo’n 3 miljoen pagina’s geprint). Geluk daarmee was dat de geheugenuitbreiding gewoon een simm slot is. Ik een 16 mb simm er in gemept. En nu heb ik al meer dan een half jaar een laserprinter met 18 mb ( 2 zit intern ) geheugen. Da’s wel handig voor pdf-jes :slight_smile:

Ben zelf al aan mijn tweede Brother laserprinter bezig.
Niet omdat ze zo slecht zijn, maar omdat die andere na drie jaar niet meer voldeed voor me en ik zo tevreden was dat ik bij Brother gebleven ben

Brother levert goede kwaliteit tegen een lagere prijs dan HP.
HP printers zijn wel beter geschikt voor hoge volumes, mits je niet het instapmodel koopt (een goede HP laserprinter is pas het tweede model en dan zit je al gauw op 800-900 euro volgens mij)

heb zelf een paar jaar eenn hp laserjet 5000n een ben der nog steeds flink tevreden mee. Enig nadeel is misschien de prijs want het is niet echt een goedkope printer.

Maar als je van plan bent flink te gaan printen kan die misschien wel het overwegen waard zijn.

Originally posted by Da_Taxman
Brother levert goede kwaliteit tegen een lagere prijs dan HP.
HP printers zijn wel beter geschikt voor hoge volumes, mits je niet het instapmodel koopt (een goede HP laserprinter is pas het tweede model en dan zit je al gauw op 800-900 euro volgens mij)

Bij Office Center zag ik een Brother staan met 2 papierbakken, 8 pagina’s p/m… voor zo’n € 599,- Ik had zo’n m’n twijfels over dat merk, maareh… als jij er tevreden over bent… :slight_smile: Er kan alleen geen Postscript simm in, das wel jammer!

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

Bij Office Center zag ik een Brother staan met 2 papierbakken, 8 pagina’s p/m… voor zo’n € 599,- Ik had zo’n m’n twijfels over dat merk, maareh… als jij er tevreden over bent… :slight_smile: Er kan alleen geen Postscript simm in, das wel jammer! [/B]

Had een HL-1050 en heb nu een HL-1450
Ben er erg tevreden over.

Geloof wel dat HP iets betere kwaliteit heeft als het gaat om het printen van afbeeldingen…