Laserpen

vbimport

hoi ik zoek een laserpen en niet zo’n sleutelhanger ding wil echt zo’n pen heeft iemand die

Dat mag niet meer van de politie.

Die dingen zijn verboden, rens had er een en die heeft hij af moeten geven bij een politie controle.

Hij kreeg geen boete maar was hem wel kwijt

Doei Sandra

Originally posted by Sandra Bullock
[B]Dat mag niet meer van de politie.

Die dingen zijn verboden, rens had er een en die heeft hij af moeten geven bij een politie controle.

Hij kreeg geen boete maar was hem wel kwijt

Doei Sandra [/B]

das zonde…als het niet in belgie mag dan mag het zeker niet in NL :eek:

mmmm

Zou een Jedi LightSaber dan ook verboden zijn? :stuck_out_tongue:

Originally posted by Azrael
[B]mmmm

Zou een Jedi LightSaber dan ook verboden zijn? :stuck_out_tongue: [/B]

De BartSmit Editie is nog steeds vollop verkrijgbaar hoor :stuck_out_tongue: :wink:

Gelukkig maar! Ik begon al een beetje te vrezen voor mijn toekomst als Jedi! :stuck_out_tongue:

Ken wel iemand die ze levert :wink:
moet ze wel afhalen in brussel noord, en er genoeg in 1 keer kopen, minstens 10 dacht ik

grtzz
poorhaas

Originally posted by poorhaas
[B]Ken wel iemand die ze levert :wink:
moet ze wel afhalen in brussel noord, en er genoeg in 1 keer kopen, minstens 10 dacht ik

grtzz
poorhaas [/B]

Quanta costa per stuk ?

Ik hoop wel dat je het hebt over laserpennen en niet dat je Jedi’s verkoopt :stuck_out_tongue:

laserpennen ja, van die klasse 2 lasers
Ik geloof een 400bef/stuk (kan iets minder zijn)

grtzz
poorhaas

Nou nog iemand die in Brussel woont! Als iemand ze gaat halen moet ie het ff zeggen voor Fl 20,- wil ik er ook wel een!

als er 10 geïnteresseerden zijn wil ik wel eens proberen of ik daar niet voorbij kom de volgende weken :wink:

grtzz
poorhaas

Ik ben geinteresseerd!

Ikke ook

Originally posted by poorhaas
[B]als er 10 geïnteresseerden zijn wil ik wel eens proberen of ik daar niet voorbij kom de volgende weken :wink:

grtzz
poorhaas [/B]

Ok, als je gaat doe mij er dan zeker maar een!
Contact @ --> sorcerer@crazy-byte.com

ik wil er ook wel eentje misschien

ik wil er ook wel 1 als het teminste een pen is en geen sleutelhanger ding dus echt zo’n pen dan wil ik er wel 1

Ik wil er ook wel een, hoe ver gaat ie? :slight_smile:
Goeie laser?
Kheb er laatst 1 in italie gekocht, die is nu al kapot =)

Spanje

Frankrijk hebbie alleen sleutelhangertjes (heb ik, gaat ver zat… is onzin ook trouwens die dingen)… maarja, Spanje d8 ik dat ze ze hadden…

tis een pen, hoe ver weet ik niet vanbuiten zal het dees week eens vragen.

nog een paar en ik zal een bestellinkje plaatsen.

iedereen die er 1 wilt email maar naar poorhaas@pandora.be en geef uw adres ofzow ook maar, dan zal ik eens langsgaan bij de post wat de verzendingskosten zijn.

grtzz
poorhaas

kostat dan :slight_smile: ?