Laserlock

vbimport

Ik heb nu al verschillende keren geprobeerd met CloneCD een met een Laserlock beveiligde CD te branden (Plextor W8432T0), gebruik makend van de instellingen die Copy Protection Detection 0.6 doorgeeft aan CloneCD; namelijk alleen ‘intelligent bad sector scanner’ aangevinkt. Ik heb het van Image naar CD en van CD naar CD (Hitachi GD-5000 DVD speler)geprobeerd. Elke keer krijg ik een mooie kopie, maar…werken doet ie nie.
Heeft iemand misschien nog een tip???

Lukt hier wel met plex 4x en plex32 cd lezer
lezen duurt wel 2 uur, nergens vinkjes.
misschien op lage snelheid lezen?
Die van mij kan niet sneller.
Gr j

Welke versie gebruik je?

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Vinny:
Welke versie gebruik je?<HR></BLOCKQUOTE>

Ik gebruik CloneCD 2333, maar heb het ook al met vorige versies geprobeerd.

Bij mij heeft een copy gemaakt met clonecd ook nooit gewerk en ik heb een plex 8/4/32A.

Ik dacht altijd dat ik de enige was =) Ik had de hoop al opgegeven, maakt ook niet zo veel uit want als die het wel deed, gebruik ik clonecd waarschijnlijk toch niet, geef mij maar Nero en cdrwin met zo’n heerlijk ouderwets crackje.

Oh ja ik vraag me altijd af, waarom gebruiken die teams die game iso’s releasen zoals Fairlight nog steeds een crack op de cd terwijl clonecd zo goed is volgens iedereen.

Genoeg geouwehoer en de groeten

p.s. ik maar denken dat jullie dagen offline waren, blijkt het dat jullie verhuisd zijn

nee geef de moed niet op jongens

het gaat hier over freddi fish hoop ik

ik had hier de orginele schijf van freddi fish 4 gekregen voor te kopieren
niet via clone cd nero burning of cdrwin

maar wel gewoon met het simpelste easy cd creator 4.0 1/1 kopie van cd naar cd

en ja de copy en de orginele is nog steeds beveiligd met laserlock

ik hoor het wel als het niet lukt

Alle met laserlock beveiligde CD’s van Transposia zijn zonder probleem te kopieren met Nero. De gekopieerde CD werkt prima en kan zelfs verder worden gekopieerd met om het even welk ander kopieerprogramma.

De gekopieerde CD heb ik zelfs kunnen omzetten naar een virtuele CD op mijn harddisk, zodat deze spelletjes ook zonder probleem kunnen worden opgestart vanaf harddisk, zonder dat ik ooit nog een CD nodig heb. Interessant voor kinderen en voor de originele CD’s.

lezen met blindread en duurt in begin lang maar schiet er dan overheen,
en dan een patch verwisselen
en branden,
die patch heb ik maar ja je hebt geen email
sj.

Intelligent bad sector scanner moet aangevinkt en ik doe ook altijd fast error skip en ignore read errors. Met mijn Plex 8/4/32 duurt het dan ongeveer een uur. (Messiah) dus je moet wel even geduld hebben.