Laserlock probleem

vbimport

Ik heb een cd die met laserlock beveiligt is (Copy protection detection 0.6) er is 1 zichtbare ring op de onderkant.
Writer is een Plex 8432T firmware 1.07, wordt toch aangewezen als goed?
Software Blindread 3.0.0.22, Clonecd 2.1.0.4 en Cdrwin 3.8a
Clone kan hem lezen en schrijven maar om het progamma op de cd daarna op te starten geeft hij als error: is geen geldige win toepassing!
Met Blindread: 1 Nibble en 3 One big gap als instellingen geprobeert daarna geschreven met Cdrwin maar met het resultaat dat het progamma ook niet opstart maar ik krijg geen error melding.

Is er iemand die mij op het rechte pad kan helpen ben teneinde raad??

mochip@hotmail.com

Welke CD is het en wat voor instellingen heb je bij CloneCD gebruikt?

Intelligent Bad Sectors Scanner is aan bij clonecd en voor de rest niets.
Met Copy protection detection 0.6 geeft deze de instellingen door aan clone -cd.
De cd noemt Sobota en is een atlas van de menselijke anatomie.

probeer eens blindread instelling multiple gaps (beste instelling voor laserlock), dan met cdrwin branden

greetings
scooby2

Strange. Option 1 doesn’t work, that’s logical. If 3 doesn’t work neither, 2 definetly is the one you’re looking for. 3 is better if there are more gaps visible.

Heb met multiple gaps instelling 2 geprobeert, kan nu het programma van copy-cd installeren maar als ik het programma wil opstarten gebeurt er niets als ik dan de originele cd insteek start het progamma wel op, dus ik denk dat er met de cd nog altijd iets niet juist is?

Probeer eens een image te maken met DDump 1.08 en daarna te branden met CDRWin.
SUC6

Waar kan ik het pro DDump 1.08 downloaden?