Laptop verzekeren..?

vbimport

Sinds kort ben ik in het bezit van een laptop. Natuurlijk is deze gedeeltelijk verzekerd door de inboedelverzekering, maar dat is natuurlijk maar weinig dekkend.

Daar het risico van diefstal en beschadiging bij een laptop (die praktisch iedere dag overal mee naartoe gaat) veel groter is, leek het me nuttig deze apart te verzekeren.

Mijn vraag is nu of iemand weet welke verzekeringsmaatschappij een (betaalbare) verzekering aanbiedt voor mijn laptopje.
De Postbank biedt bijvoorbeeld zulk een verzekering aan, maar nadeel is dat deze verzekering alleen binnenshuis van kracht is!

Je zou eens kunnen vragen naar mensen die een roadshow hebben (pa apparatuur en zo) hoe die dat geregeld hebbben.

Volgens mij is het verzekeren hiervan op jaarbasis ongeveer net zo duur als de hele notebook.

Vroeger, toen ik nog jong was had ik mijn gitaar en versterker verzekerd uit en thuis. Dit viel onder een kostbaarheden verzekering bij Delta Loyd. Koste ca 12 jaar geleden 125 gulden p/j verzekerd bedrag ca 3500 gulden.
Kosten zullen nu wel wat hoger zijn maar niet zo heel veel.

Originally posted by Mr. Belvedere
Je zou eens kunnen vragen naar mensen die een roadshow hebben (pa apparatuur en zo) hoe die dat geregeld hebbben.

haha dan kan ik het aan mezelf vragen :slight_smile:

Leetje: ik ga ff kijken!

laptop.pagina.nl

staat geloof ik iets over bij