Laptop : MicroStar Intel pentium 3

Nog 3x Nieuw in Doos !!!

Laptop MicroStar intel pentium 3
1,1 Ghz
14,1 tft
DVD/CD Rw 8/8/24
56Kmodem
Netwerkkaart
256MB Sdram
32MB video + tv out
20GB Hdd
Geluidskaart
3,5" floppy
2X usb
firewire
pcmcia

prijs: €1350.- (winkelprijs €2599)

bij meerdere stuks kan er over korting gepraat worden :smiley:

Please Email me @ Bytes_4U@Hotmail.com

verder ook :
256 MB PC133 €35 (1x) Nog nooit gebruikt !
Asus CUSL-2 Mobo (i815e) €125 (1x) Nieuw in doos

Zou je me een weblink kunnen geven waar de totale specs van dat ding te lezen zijn , want ik kan niks vinden.

Naar mijn weten ook geen site van beschikbaar :frowning: helaas dit is alles dat ik kan vertellen… gfx kaart is waarschijnk geforce 2 mx

Gaat het om deze: http://news.zdnet.de/story/0,,t101-s2098560,00.html

Dan wil ik er wel een over nemen voor €1000.

Ik heb een sterk vermoeden dat het hier om gejatte zooi gaat, dus bij deze gaat dit topic dicht en wordt er wat aan geklust.

Indien dit niet het geval is, neem per PM contact met me op en ik zal het herstellen.

Edit:

Ik heb inmiddels van Bytes4U per PM vernomen dat deze legaal bemachtigd zijn. Ik ga er dan ook vanuit dat hij de waarheid spreekt (anders zijn dus ook alle eventuele consequenties voor hem) en open deze thread weer.

Bieden maar jongens :slight_smile:

1000 € bied ik

en heeeel misschien pak ik er 2 , kan er wel iemand blij mee maken , als er inderdaad een geforce 2 mx in zit

Overigens zijn niet alle consequenties voor hem , heling is nog altijd strafbaar. Dus zijn ze ook voor mij … maar ook ik ga er in goed vertrouwen vanuit dat het om normale werkende legale spullen gaat.

Voor sommige mensen : Er staat een prijs bij … je kan niet bieden… als je het te duur vindt dan reageer je niet. Maar niet met lagere bods aankomen want dat doe ik niet. En ja het zijn 100% legale spullen. Ze waren te veel bij een vriend zijn bedrijf met een PC Prive project.

Originally posted by Bytes4U
Voor sommige mensen : Er staat een prijs bij … je kan niet bieden… als je het te duur vindt dan reageer je niet. Maar niet met lagere bods aankomen want dat doe ik niet. En ja het zijn 100% legale spullen. Ze waren te veel bij een vriend zijn bedrijf met een PC Prive project.

ook niet bij 2 stuks ?

hoi
voor 1000 eur. wil ik de andere wel

Originally posted by alice
hoi
voor 1000 eur. wil ik de andere wel

geloof dat mensen dus totaal niet lezen wat er verder in de tread wordt gelezen ! … maar goed ze zijn nu weg… ik heb er geen meer