Laptop kopen?

vbimport

Hallo ik wou een laptop kopen maar ik heb er helemaal geen verstand van nou dacht ik het hier een te vragen mischien weten jullie wat ik moet kopen.

Het mag +/- fl 2500,- kosten.
Het moet een tv out hebben.
Zelf heb ik nog een goede geluidskaart uit een gewone pc, kan ik deze zo in een laptop zetten ?

Weten jullie nu watvoor merk en waar ik het best er een kan kopen.

Alvast bedankt.

Mr Me

Met 2500 piek kom je niet echt ver.

Bij de Mediamarkt in Duitsland hebben ze voor DM 2999,-:

Gericom
Webboy 1000 D10 14.1

Technische Daten

Display: 14,1’’ TFT, Auflösung 1024 x 768
Prozessor: Intel® Pentium® III 1000 MHz
Arbeitspeicher: 128 MB 133 MHz, SD-RAM 144pin, 3.3Volt-aufrüstbar bis 512MB, 2 SO DIMM Sockel, Konfigurationsmöglichkeiten: 64, 128, 256MB SD-RAM
Festplatte: Ultra ATA 10 GB, 2,5’’
Grafikchip: SiS 630 Shared Memory bis 64 MB
Soundchip: 16bit full duplex - 3D Sound, Software Wavetable, full duplex, 16bit Soundblaster pro kompatibel , Line out/ Line in/ Mic in
Modem: 56K V.90
Diskettenlaufwerk: 3,5 Zoll 1,44 MB
DVD-ROM: 5fach DVD, 24fach CD
Software: Microsoft Windows Millenium Edition OEM-Recovery Version, MS WorkSuite 2001 OEM, Cyberlink Power DVD 3.0
Akku: Lithium-Ionen Akku (3600 mAh) mit ca. 4 Std. Ladezeit im Betrieb und ca. 2,5 Std. ausgeschaltet sowie ca. 2,2 Std. Betriebszeit
PCMCIA-Slots, USB-Anschluß: 2xTyp II oder 1xTyp III, 1 x USB
Speaker und Mikrofon: ja
Gewicht: 2,95 kg
Abmessungen: 40x315x256 mm(HxBxT)
sonstige Schnittstellen: parallel SPP/ECP, seriell, PS/2, 10/100 Mbit Ethernet, CRT out (VGA), Infrarot V1.1 (4 Mbps), Port Replicator Anschluss
Mausersatz: Touchpad mit 2 Tasten
Garantie: 24 Monate Pick up-Service

Goedkoper zal het niet gaan of je zou eens moeten kijken naar een 2de hands.

Geluidskaart: een pc kaart kan niet in een laptop ingebouwd worden tenzij je handig bent met soldeerbout, figuurzaag, etc :wink:

weet er iemand anders nog iets ???

Mr Me

Originally posted by ZiSE